در آستانه روز مقاومت و پایداری مردم دزفول؛

نمایشگاه بزرگ دستاوردهای «دزفول امروز» افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای دزفول که شاخص ترین برنامه چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول است امروز با حضور مسوولان استانی و محلی در حسینیه ثارالله این شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۵۲۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ - 19May 2022

نمایشگاه دستاوردهای «دزفول امروز» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نمایشگاه دستاوردهای دزفول که شاخص ترین برنامه چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول است امروز با حضور مسوولان استانی و محلی در حسینیه ثارالله این شهر گشایش یافت.

«غلامحسین پرهیزکار» مدیر نمایشگاه دستاوردهای دزفول در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای دزفولِ امروز در قالب ۲۳ غرفه گشایش یافته تا تولیدات شرکت های بومی شهرستان دزفول را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.

وی افزود: شرکت‌های بزرگ خدماتی و تولیدی همچنین دیگر شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند تا نسل امروز به اقتدار و صلابت اقتصادی این شهر هم پی ببرند و بدانند که این موفقیت ها محصول سال ها مقاومت این شهر بوده است.

پرهیزکار با بیان اینکه علاقه‌مندان به مدت یک هفته می‌توانند از غرفه‌های این نمایشگاه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ بازدید کنند، گفت: بانوان نیز در این نمایشگاه صحنه‌های ماندگار حضورشان مربوط به دفاع مقدس را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر نمایشگاه دزفول امروز یادآور شد: این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸:۳۰ پخش زنده تلویزیونی و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ جنب خیابان حسینیه ثارالله نیز جشن های پایداری و مقاومت اجرا می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها