جهاد اسلامی:

اجتماعات بزرگ در مسجد الاقصی توطئه جدید اسرائیل را ناکام می‌گذارد

یک مقام ارشد جهاد اسلامی تاکید کرد، اجتماعات بزرگ در مسجد الاقصی هر توطئه جدید رژیم صهیونیستی علیه حرم شریف قدسی را ناکام می‌گذارد.
کد خبر: ۵۲۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 19May 2022

اجتماعات بزرگ در مسجد الاقصی توطئه جدید اسرائیل را ناکام می‌گذاردبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «محمد الهندی» رئیس دایره سیاسی و عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تاکید کرد که این جنبش و دیگر گروه‌های مقاومت با تهدیدهای سازمان صهیونیست افراطی لاهاوا درباره تخریب قبة الصخره و راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در بخش قدیمی قدس برخورد جدی خواهد داشت.

به گزارش فلسطین الیوم، الهندی گفت: شهر بیت المقدس و مسجد الاقصی مثل اعصاب حساسی هستند که هر اشاره‌ای به آن انتفاضه ملت فلسطین در هر کجا را به همراه خواهد داشت و جنبش‌های مقاومت مسئولانه در برابر چنین قضیه‌ای ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه نبرد سیف القدس همچنان باقی است، گفت: گروه‌های مقاومت رفتارهای دشمن را زیر نظر دارند و در همه موارد مسئولیت خود را برعهده خواهند داشت.( سیف القدس یا شمشیر قدس جنگ ۱۲ روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ میلادی است که در آن حماس و جهاد اسلامی (حماس)  به دنبال تعرض نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در شهر قدس اشغالی و مسجد الاقصی شهرک‌های صهیونیست را موشک باران کردند.)

این مقام ارشد جهاد اسلامی گفت: رفتارهای ارتش رژیم اشغالگر در حمله به شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی الجزیره و تحت تعقیب قرار دادن حتی پیکر وی و حمله به شرکت‌کنندگان در تشییع جنازه این شهیده و همچنین حمله چند روز بعد از آن به تشییع جنازه شهید ولید الشریف در قلب مسجد الاقصی نشان دهنده وضعیت تنش و سردرگمی شدید این رژیم است.

الهندی گفت: تشدید حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در قدس و کرانه باختری  ثابت می‌کند که اسرائیل از ادامه مقاومت فلسطینیان اعصاب برایش نمانده است؛ بخصوص که در نوار غزه هم جایی برای هدف گرفتن ندارد. (در شناسایی پایگاه‌های مقاومت در غزه هم ناکام است).

این مقام جهاد اسلامی درباره اشاره دشمن صهیونیستی به سیاست ترور در نوار غزه گفت: این یعنی اهداف دشمن در غزه خیلی محدود شده است. ما از مردم خود می‌خواهیم فردا جمعه و از این به بعد هر روز را در مسجد الاقصی اجتماعات گسترده برگزار کرده و بسیج شوند تا این دشمن را با اجتماع بزرگ خود به چالش کشیده و توطئه آن را سرنگون کنند.

انتهای پیام/.

نظر شما
پربیننده ها