استاندار خوزستان در جمع مردم اندیمشک:

دشمنان تلاش می کنند آثار مثبت حذف ارز ترجیحی را کمرنگ جلوه دهند

خلیلیان گفت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با ایجاد جنگ روانی مانع تحقق اهداف بزرگ اقتصادی در کشور شوند و آثار مثبت حذف ارز ترجیحی را کمرنگ و تنش زا جلوه دهند.
کد خبر: ۵۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 20May 2022

دشمنان تلاش می کنند آثار مثبت حذف ارز ترجیحی را کمرنگ جلوه دهندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان در واپسین ساعات شامگاه (پنجشنبه) در دیدار سرزده با جمعی از مردم اندیمشک در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) این شهر اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند با ایجاد جنگ روانی مانع تحقق اهداف بزرگ اقتصادی در کشور شوند و آثار مثبت حذف ارز ترجیحی را کمرنگ و تنش زا جلوه دهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم همراهی و صبوری ملت ایران اسلامی همچون همیشه در برهه های خاص افزود: دشمنان‌ سعی می کنند با جنگ روانی و شایعه پراکنی ، مردم را بی اعتماد کرده و حذف ارز ترجیحی را کمرنگ جلوه دهند.

خلیلیان گفت: چنین نقشه های دشمنان نظام اسلامی همواره با هوشیاری مردم غیور ایران اسلامی خنثی شده است و این بار نیز مردم ما هوشیار هستند.

وی تاکید کرد: دولت انقلابی حافظ منافع مردم و در کنار عموم مردم است و همگان یقین داشته باشند دولتمردان برای رفاه و آرامش مردم تلاش مضاعف دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: با شرایط جدید برخی از مردم گلایه و انتقاد هایی دارند اما نباید خواسته به حق مردم سبب سو استفاده دشمن شود و مردم باید هوشیار باشند.

استاندار خوزستان پس از دیدار با مردم در مسجد، در جمع شهروندان اندیمشک در میدان مرکزی این شهر هم حضور یافت و به پرسش های آنان پاسخ گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها