فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی نزاجا:

انقلاب ما نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است

امیر«سبزی» گفت: انقلاب ما نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بر دسیسه های آنان غلبه کرده است.
کد خبر: ۵۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 20May 2022

انقلاب ما نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم «حسین سبزی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی نزاجا عصر امروز در دیدار با ۲ تن از خانواده معظم شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کنگاور اظهار داشت: انقلاب ما نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بر دسیسه های آنان غلبه کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی نزاجا، شهدای والامقام را مظهر اقتدار، عزت، افتخار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تداوم راه پرافتخار آنها باعث عزتمندی و اقتدار کشورمان در مجامع بین‌المللی شده است.

وی ادامه داد: سال های طولانی است که تهدید و تحریم دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه تنها ملت ایران را از پا درنیاورده بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

امیر سبزی افزود: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی نزاجا گفت: این قدرت به برکت خون مطهر شهدا ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

وی در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

امیر سبزی همچنین بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و گفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدیایی از خانواده شهیدان والامقام تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها