فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در مازندران

سردار «مسلمی» گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ طی دو هفته با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 20May 2022

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در سال ۱۴۰۱ با نقش آفرینی امنیت افزا و امید آفرین بسیجیان گردان‌های مردم پایه بیت المقدس و کوثر حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه کربلا در سراسر استان مازندران برگزار شد.

این رزمایش در دو مرحله در موضوعات و حوزه‌های تخصصی، چون رزم و دفاع از جنگل و ساحل، مقابله با ناآرامی‌ها و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات با هدف ارتقا و تقویت توان رزم، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان‌های مردم پایه بسیج، تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امیدآفرینی در روز‌های ۲۲-۲۳ و ۲۹-۳۰ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه بازدید از این رزمایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش طی دو هفته با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر در سراسر استان در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از رزمایش به منظور آمادگی در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات، رزم جنگل و دفاع از کوی و برزن هم در ساحل و هم در مقیاس استان تمرین شد.

سردار مسلمی ادامه داد: سعی کردیم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها آمادگی مجموعه گردان‌های بیت المقدس را در حوزه برادران و خواهران حفظ کنیم و شاهد حضور پر شوق و اشتیاق جوانان بسیجی بودیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه پیام اصلی ما خدمت رسانی و خدمت بی‌منت به مردم عزیز در همه صحنه‌ها چه بحران‌های طبیعی و چه بحران‌های غیرطبیعی است، گفت: همچنین رساندن پیام اقتدار و حضور در صحنه بسیجیان به دشمنان و استکبار جهانی و خائنین داخلی است و باید بدانند که این مردم پای انقلاب هستند و حضور همیشگی‌شان باعث استمرار و استکمال انقلاب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار