آغاز پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران تهران بزرگ

نخستین پایش سلامت ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه توسط پزشکان متخصص در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۶ و ۱۹ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 21May 2022

آغاز پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران تهران بزرگبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایش سلامت ایثارگران در کنار پوشش‌های تکمیلی بیمه‌ای از جمله برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیگیری مسائل درمانی است و مقرر شده است این برنامه به صورت مستمر در سراسر کشور برگزار شود.

نخستین پایش سلامت ویژه همسران و والدین شهدا منطقه ۱۶ و ۱۹ تهران نیز با حضور متخصصین ارتوپدی، قلب و عروق، داخلی، داخلی مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، اطفال، بینایی‌سنجی، زنان و زایمان و اعصاب و روان از ساعت ۹ صبح در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان شهید رجایی آغاز شد و تا ساعت ۱۵ ادامه یافت.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در بازدید از این برنامه پایش سلامت با گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: طرح پایش سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای نخستین بار در منطقه ۱۶ و ۱۹ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و گروه جهادی شهید ثامنی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پایش سلامت ۲۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این برنامه انجام شده است، گفت: پزشکانی در هفت تخصص به صورت رایگان به ویزیت و پایش سلامت ایثارگران عزیز پرداختند و هزینه دارو‌های مورد نیاز نیز پرداخت خواهد شد. این طرح به مدت ۱۲ هفته در ۱۲ منطقه تهران اجرا خواهد شد و در مرحله دوم گروه‌های جهادی پزشکی به منازل خانواده معظم شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و بالای ۵۰ درصد مراجعه کرده و به پایش سلامت این عزیزان خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: در مورد ایثارگرانی که نیاز به جراحی داشته باشند نیز پزشکان متخصص به درمان رایگان این عزیزان در بیمارستان‌های مورد نظر می‌پردازند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری بنیاد تهران بزرگ شامل ۲۵ هزار خانواده شهید و ۳۲ هزار جانباز است و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادم خانواده معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی در مسیر سلامتی و درمان این عزیزان فروگذار نخواهند کرد.

در این برنامه دکتر «محسن القاسی» متخصص جراحی مغز و اعصاب، دکتر «محمدرضا عزیزی» متخصص مغز و اعصاب، دکتر «کتایون برجیس» متخصص زنان و ناباروری، دکتر «عبدالوهاب برادران» متخصص قلب و عروق، دکتر «سیدمهدی حسینی خامنه» متخصص ارتوپدی، دکتر «صدیقه طاهره طهرانی» متخصص اطفال، دکتر «افشین طاهری اعظم» متخصص ارتوپدی، دکتر «سیما جعفری» متخصص داخلی و دکتر «سید امیر سادات افسری» پزشک عمومی به بررسی وضعیت سلامتی خانواده معظم شهدا پرداختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار