رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور:

«خانواده شهدا» فداکارترین مردمِ ایران و انقلاب اسلامی هستند/ امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه خانواده معظم شهیدان والامقام افتخار و اعتبار مردم و ایران اسلامی هستند گفت: هیچ ارزشی بالاتر از جانفشانی در راه خدا و حفظ ارزش های دینی و اسلامی نیست و همه ما امنیت و آرامش ایران اسلامی را مرهون خون هشدا هستیم.
کد خبر: ۵۲۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 21May 2022

«خانواده شهدا» حقیقتا فداکارترین مردمِ ایران و انقلاب اسلامی هستند/ امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور صبح امروز در آستانه سوم خرداد سالگرد آزاد سازی خرمشهر عزیز به نمایندگی از سوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهیدان «شفائی، صادقی و ورنامخواستی» دیدار و ضمن ابلاغ سلام سردار «حسین اشتری»، از مجاهدت شهدای امنیت و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا قدردانی کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» سرکشی به خانواده شهدا و دیدار با این اسوه‌های صبر و استقامت را تاکید کرده‌اند، افزود: خانواده شهدا حقیقتا فداکارترین مردمِ ایران و انقلاب اسلامی هستند و خوشا به سعادت این خانواده‌ها که از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

وی در جریان این دیدارها با گرامی‌داشت مناسبت سوم خرداد سالگرد آزاد سازی خرمشهر ادامه داد: هدف از دیدار با خانواده شهدای والا مقام تجدید بیعت با شهدا و تکریم خانواده شهدای عزیزی است که ائمه اطهار الگوی اصلی آن‌ها است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه خانواده شهدا آگاهانه مهم‌ترین سرمایه و عزیزترین فرزندان برومند خود را فدای حفظ امنیت و فدای دین و کشور کرده اند، خاطرنشان کرد: در مقابل صبر، استقامت و گذشت خانواده شهدا سرتکریم فرود می آوریم و از خداوند متعال مسالت می کنیم مرگ ما را جز به شهادت در راه خودش ختم نکند.

«محمدهادی ورنامخواستی» در سال 1363 بر اثر اصابت ترکش خمپاره در قصر شیرین، «محمدجواد صادقی» در سال 1366 بر اثر اصابت ترکش خمپاره در شلمچه و «محمد شفائی» در سال 1358 حین درگیری با منافقان در سردشت کردستان به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار