جانشین فرمانده کل سپاه:

جریان مقاومت در کشور‌های مختلف جاری و ساری است

سردار فدوی گفت: جریان مقاومت در کشور‌های مختلف جاری و ساری است و در مقابل استکبار ایستاده است که این از عظمت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 21May 2022

سردار فدویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته (جمعه) در آیین بزرگداشت سالگرد نخستین شهید مشهدی مدافع حرم «شهید حسن قاسمی دانا»، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اظهار داشت: جبهه برحق انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در کشور‌های مختلف جاری و ساری است و در مقابل استکبار ایستاده است که این از عظمت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی در کشور‌های مختلف اسلامی نظیر یمن، حماسه آفریدند و این وعده خداست که حزب خدا پیروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: وقتی هدف بزرگی دنبال شده و تلاش می‌شود که این انقلاب به دست صاحبش امام زمان (عج) برسد، همه باید همه‌جانبه پای کار باشند و از جان خود نیز بگذرند.

سردار فدوی اضافه کرد: وقتی امام امت (ره) جلودار شد و امت امام یکپارچه پای کار آمد، انقلاب اسلامی پیروز شد و دهه اول خود را با فراز و نشیب فراوان با افتخار طی کرد و با ثبات قدم تقدیم امام حاضر امام خامنه‌ای شد و در این سال‌ها انقلاب به بهترین وجه به نسل‌های مختلف منتقل شد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: شرایط دهه ۶۰ و دهه ۹۰ خیلی متفاوت است، اما جوانان در دهه ۹۰ همان‌گونه به وظیفه خود عمل کردند که در دهه ۶۰ عمل شده بود.

وی گفت: جنگیدن در داخل کشور با دشمن راحت‌تر از جنگیدن با دشمن در خارج از مرزهاست، اما وقتی قرار شد این جنگ در خارج از مرز انجام شود، به بهترین وجه صورت گرفت و عظمت بزرگی در سرکوب فتنه بزرگ داعش توسط انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

دریادار فدوی عنوان کرد: برای از بین رفن این فتنه باید انقلاب اسلامی هزینه می‌داد، دلدادگان انقلاب اسلامی در این جنگ در دهه ۹۰ از یک کشور نبودند و از بی‌شمار کشور حضور یافتند و این عظمت را خلق کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ده‌ها حزب‌الله، چسبیده به مرز‌های استکبار با قدرت زیاد تشکیل شده و این روال ادامه دارد، جبهه حق انقلاب اسلامی به دستور خدا و پیامبرش عمل می‌کند و سربازان مقاومت همچنان عظمت و افتخار می‌آفرینند.

وی اضافه کرد: در پنج دهه گذشته اتفاقاتی در جهان افتاد و اغلب باطل‌ها به جان هم افتادند، که در این جنگ‌ها کشته‌های زیادی هم دادند، اما در جبهه انقلاب اسلامی، ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد که کمترین میزان انسان‌هایی است که در این دهه‌های اخیر در جنگ کشته شدند، اما هر شهیدی از انقلاب اسلامی عظمتی بود که در پی آن قدرت و نیرو آفریده شد.

سردار فدوی گفت: خبیثانی که هرگونه شرارتی علیه ملت‌ها انجام داده‌اند، امیدی به رهایی نداشته باشند و باید بدانند که این اول گرفتاری آن‌هاست، جهنم برای کسانی است که با جبهه حق انقلاب اسلامی جنگیدند، جبهه حق همیشه پیروز میدان‌هاست.

بنابراین گزارش، شهید حسن قاسمی دانا سال ۱۳۶۳ در مشهد متولد شد. وی ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ در عملیات امام رضا (ع) در سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در مشهد تشییع و در خواجه‌ربیع به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار