رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد؛

لزوم تبیین حقایق دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای نسل جدید

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: باید برای نسل جدید، حقایق دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.
کد خبر: ۵۲۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 21May 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۴ و ۵۵ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتخارات و جانفشانی‌های این دو گروه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: گروه ۴۴ توپخانه، ۲۵۰ شهید و گروه ۵۵ توپخانه ۳۰۴ شهید در عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند و علاوه بر این در عرصه‌های دفاعی و مردم‌یاری نیز حضور شایانی دارند.

وی با بیان اینکه باید برای نسل جدید حقایق دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، افزود: سربازانی که این دوران‌ها را ندیده‌اند و اطلاعاتی در این زمینه ندارند، باید توجیه شوند و بدانند که چه قهرمانانی فدا شده‌اند تا کشور، به ثبات و اقتدار امروزی خود برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است، گفت: باید در مقابل جنگ اقتصادی امروز دشمنان ایستاد و آن‌ها را با وظیفه‌شناسی و فداکاری خود، ناامید کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در پی نفوذ و کسب اطلاعات در حوزه‌ها مختلف از جمله حوزه نظامی است، عنوان کرد: این یک وظیفه دینی و ملی است که در حفظ اطلاعات یگان‌های خود کوشا باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه باید در مقابل سیاست‌های دشمن ایستاد و تدبیر کرد، خاطرنشان کرد: ملت ایران، با اقتدار و سربلندی، در جنگ اقتصادی دشمنان این مرز و بوم پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها