مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

شورای جامع فرهنگ و هنر در مازندران تشکیل می‌شود

«جوادی» از تشکیل شورای جامع فرهنگ و هنر با حضور نخبگان در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 21May 2022

شورای جامع فرهنگ و هنر در مازندران تشکیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در شورای اداری که امروز در این اداره کل برگزار شد، از تشکیل شورای جامع فرهنگ و هنر در استان و شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: این شورا که متشکل از نخبگان فرهنگی و هنری است برای پیشرفت امور فرهنگی و هنری استان و شهرستان‌ها و ارائه طرح‌های نو در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

وی افزود: ما با انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌ها و ادارات و تعامل با آن‌ها سعی خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در پیشرفت فرهنگ و هنر استان استفاده کنیم.

جوادی بیان داشت: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را آماده کرده‌ام که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از ظرفیت‌های بالای فضای مجازی، همکاری با صداوسیما برای تولید محتوا، تولید گنجینه صوتی تصویری از زندگی مشاهیر و نخبگان فرهنگی و هنری استان و جشنواره بزرگ استعدادیابی «مازنی هنر» برای هنرمندان مازندرانی سراسر جهان اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از مدیران ادارت شهرستان‌ها خواست تا با کار جهادی و تعامل بیشتر با مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برای پیشرفت امور تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار