امام جمعه ایلام:

حسن تدبیر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها نیاز امروز جامعه است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: در خصوص انشعابات آب و برق باید زمینه‌های لازم را برای خیرین مدرسه ساز فراهم کرد و حمایت شوند.
کد خبر: ۵۲۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰ - 21May 2022

حسن تدبیر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها نیاز امروز جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس ایلام، حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» نمایند ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز، ۳۱ اردیبهشت، در دیدار با مدیرکل نوسازی، تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام، با بیان اینکه در روایتی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که من از فقر امتم نمی‌ترسم از سوء تدبیر در میان امتم می ترسم، اظهار کرد: سوءتدبیر موجب فقر می‌شود اگر ملتی تدبیر درست داشته باشد فقر جامعه نیز مرتفع خواهد شد.

حجت الاسلام «کریمی‌تبار» با بیان اینکه در شرایط فعلی با توجه مشکلات اقتصادی نیاز به حسن تدبیر برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در جامعه وجود دارد، افزود: لازم است که امروز نیازمندی های استان در مرکز و برای مسولان کشور بولد شود.

وی با تاکید بر اینکه برای جذب خیرین لازم است نیازمندی های استان در سطح رسانه ها بیان شود، ابراز کرد: در بعد تجهیزات نوین و الکترونیکی در سطح مدارس نسبت با سایر استان ها عقب هستیم که باید تلاش شود با توجه به ارایه آموزش از طریق اینترنتی، زیرساخت های لازم و تجهیزات مورد نیاز در مدارس استان ایجاد گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش برای حضور خیرین مدرسه ساز در استان، عنوان کرد: در خصوص انشعابات آب و برق باید زمینه های لازم را برای خیرین مدرسه ساز فراهم کرد و حمایت شوند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در راستای ساخت مدارس در استان، بیان کرد: فضا و نوع ساخت مدارس باید شکیل باشد که دانش آموزان در این محیط احساس آرامش داشته و بتوانند به خوبی تحصیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها