فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه جوانرود:

سوم خرداد یک جریان تاریخ‌ساز است

سرهنگ «میرزایی» گفت: سوم خرداد یک رویداد تاریخی نیست؛ بلکه یک جریان تاریخ‌ساز است که به مردم جهان آموخت باید در برابر زیادی‌خواهی‌های متجاوزان مقاومت و مبارزه کرد.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 22May 2022

سوم خرداد یک رویداد تاریخی نیست، بلکه یک جریان تاریخ ساز استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «بهرام میرزایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوانرود، امروز (یک‌شنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر پرافتخار و پر از خاطرات دل‌انگیز برای ایران اسلامی است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: سوم خرداد یک رویداد تاریخی نیست؛ بلکه یک جریان تاریخ‌ساز است که به مردم جهان آموخت باید در برابر زیادی‌خواهی‌های متجاوزان مقاومت و مبارزه کرد.

سرهنگ «میرزایی» به برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان جوانرود اشاره کرد و یادآور شد: مراسم گرامیداشت سوم خرداد، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت، اجرای برنامه‌های بومی محلی و نشست‌های بصیرتی، از مهمترین برنامه‌های سالروز سوم خرداد در این شهرستان است.

«مصطفی رجبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جوانرود نیز در این نشست، با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است، افزود: ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی در سطح این شهرستان پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جوانرود با بیان اینکه حماسه سوم خرداد عصاره هشت سال دفاع مقدس بود، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم روز سوم خرداد را با برنامه‌های مهم با محوریت مردم پاس بداریم؛ زیرا این پیروزی با دست خالی و با ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و انقلاب حاصل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار