مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر‌ خبر داد؛

مستندسازی اطلاعات ۱۳۴ شهید روحانی استان یزد

حجت‌الاسلام «‌کریم‌بیگی» گفت: مستندسازی اطلاعات ۴ هزار روحانی شهید در سراسر کشور انجام شده که این اقدام برای ۱۳۴ شهید روحانی استان یزد نیز انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «کاظم کریم بیگی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر امروز در نشست خبری کنگره چهار هزار شهید روحانی با اشاره به سوم خرداد اظهار داشت: مستندسازی اطلاعات چهار هزار روحانی شهید در سراسر کشور انجام شده که این اقدام برای ۱۳۴ شهید روحانی استان یزد نیز انجام شده است.

وی افزود: این کنگره قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا لغو شد و امسال با سخنرانی رئیس جمهور در شهر قم و جوار مضجع شریف حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد به تشریح برنامه‌های مرتبط با این کنگره در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این کنگره با هدف تبیین و ترویج نقش و پیشتازی شهدای روحانی در شکل گیری انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس تاکنون برگزار می‌شود.

کریم بیکی عنوان کرد: تقویت و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت در حوزه‌های علمیه و جامعه همچنین تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی و تحت تاثیر قرار دادن فضای عمومی کشور با ترویج فرهنگ شهادت است.

در پایان نشست با حضور نماینده ولی فقیه در یزد و اصحاب رسانه از پوستر کنگره چهار هزار شهید روحانی رونمایی شد. استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۱۳۴ نفر از این تعداد، شهدای روحانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها