فتح خرمشهر؛ فتح خون/ امام جمعه گناوه:

عملیات فتح خرمشهر از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است

«رکنی حسینی» گفت: عملیات فتح خرمشهر از مهمترین عملیات‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که به تعبیر فرمایش امام راحل این عملیات مافوق بشری است و بشر عادی نمی‌تواند به چنین حرکت عظیمی با کمترین امکانات جنگی دست بزند.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 22May 2022

عملیات فتح خرمشهر از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امروز در جلسه هماهنگی مناسبت‌های خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران با هدایت‌های فرمانده کل قوا است که برای دفاع از مملکت جان خود را نثار کردند و امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان آوردند.

امام جمعه گناوه گفت: عملیات فتح خرمشهر از مهمترین عملیات‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است که به تعبیر فرمایش امام راحل این عملیات مافوق بشری است و بشر عادی نمی‌تواند به چنین حرکت عظیمی با کمترین امکانات جنگی دست بزند.

وی افزود: این عملیات با عنایات و الطاف الهی و توجهات امام عصر (عج) و دعای امام راحل ممکن شد و باید بکوشیم تا این شعائر الهی به دست فراموشی سپرده نشود و آئین‌های بزرگداشت این ایام هر چه باعظمت تر و باشکوه‌تر برگزار شود و پیام شهدا و این فتح‌ها زنده نگه داشته شود.

امام جمعه گناوه یادآور شد: معنویات و استمداد از اهل بیت، ایثارگری‌ها، مقاومت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها و عشق و علاقه به اهل بیت (ع) که در جبهه‌های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس تداعی می‌کرد امروز نیز نیاز جامعه ما است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس دشمنان جنگ نظامی علیه کشور ما آغاز کردند امروز نیز در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن درصدد ضربه زدن به نظام و کشور است که باید با الگوگیری از معنویات و ارزش‌های ۸ سال دوران دفاع مقدس در برابر آنها مقاومت و ایستادگی کنیم.

رکنی حسینی با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در ۱۴ خرداد اظهار داشت: با توجه به اینکه طی دو سال شیوع کرونا مراسم‌ها به صورت محدود برگزار شد امسال این آئین‌ها باشکوه برگزار خواهد شد.

وی گفت: امام راحل (ره) بعد از عصر معصومین (ع) احیاگر اسلام ناب محمدی بود که با ایمان به خدا، مردم و هدف و راهی که انتخاب کرده بود در برابر دشمنان ایستادگی کرد و آنها را شکست داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار