استاندار مازندران:

توجه به مظاهر اسلامی در ادارات ضروری است

«حسینی‌پور» گفت: ادارات باید مظهر و تجلی مظاهر اسلامی باشند و مسئله حجاب در دستگاه‌های اداری مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 22May 2022

توجه به مظاهر اسلامی در ادارات ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در جلسه شورای اداری مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، رعایت و توجه به قانون را الزامی دانست و اظهار داشت: در سایه تعامل و همکاری می‌توان به توسعه مطلوب دست یافت.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم مازندران در عرصه ملی و بین المللی خوب می‌درخشند و از افتخارات ورزشی این استان محسوب می‌شوند، افزود: مازندرانی‌ها در دفاع از ایران اسلامی در دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

وی با بیان اینکه توجه به امر ورزش بویژه ورزش همگانی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: هر چه به این مهم توجه بیشتری داشته باشیم به همان ترتیب آسیب‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچینین باید تلاش کنیم سهم خود را در مدال آوری قهرمانی ارتقاء دهیم.

حسینی پور به سیاست‌های ابلاغی رهبری در بحث جمعیت اشاره و بیان کرد: رشد جمعیت در استان نامطلوب است و این اصلا زیبنده استان ولایت مدار مازندران نیست؛ رشد جمعیت در کشور ۲.۶ است و این میزان در استان ۱.۲ درصد است.

وی گفت: جمعیت یکی از مولفه‌های اقتدار یک کشور و یا استان است، اما در استان مازندران شاهد کاهش جمعیت و رشد جمعیت مهاجر هستیم که ورود آن‌ها برای فرهنگ استان به شدت خطرناک است.

حسینی پور به مسئولان مربوطه دستور تشکیل کارگروه جمعیت داد و خواستار بررسی این موضوع شد.

وی به سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی به عنوان نماد حفظ ارزش‌های اسلامی باید مورد توجه قرار گیرند، اما گاهی شاهد شرایطی هستیم که زیبنده استان نیست.

حسینی پور با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب برای خواهران و برادران در دستگاه‌های اجرایی الزامی است و دولتی‌ها مکلف به حفظ شئونات اسلامی در ادارات هستند، افزود: ادارات ما باید مظهر و تجلی مظاهر اسلامی باشد اینطور نباشد در سواحل به بی‌حجابی تذکر دهیم، اما در دستگاه‌های اداری به این موضوع توجه نشود.

وی اضافه کرد: البته بسیاری از خانم‌ها ارزش‌های اسلامی را در ادارات رعایت می‌کنند، اما اندک هم باعث دل زدگی می‌شوند که نشان از ناهنجاری است.

حسینی پور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مظهر جهاد تبیین هستند، اظهار کرد: مردم باید بدانند دستگاه‌ها چه خدماتی را ارائه می‌کنند.

وی خطاب به مدران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مدیران به روابط عمومی‌ها توجه کنند و بهترین‌ها را در روابط عمومی به کار بگیرند ما نیاز داریم تلاش دوستان را تبیین کنیم.

حسینی پور به جراحی اقتصادی دولت اشاره و از مدیران اقتصادی قدردانی کرد و گفت: مدیران در این حوزه جهاد گونه حرکت کردند تا مدیریت باثبات اقتصادی را در استان داشته باشیم  و توانستیم برخی از اقلام حیاتی را به کشور تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران دستگا‌ها در این شرایط مهم رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید با رفتارشان باعث آرامش مردم شوند، افزود: با وجود شیطنت‌های استکتبار برای انحراف جراحی اقتصادی دولت، مدیران فرصت بیشتری را در اختیار مردم قرار دهند و به حرف آن‌ها گوش کنند. هر مدیری با تحول در دستگاه مدیریت خدمات جدید را به مردم ارائه کند.

استاندار مازندران با تاکید براینکه کسی نباید با امنیت غذایی مردم بازی کند، گفت: سپاه پای کار است. تشکر از گروه‌های جهادی که باعث امید مردم هستند همه دستگاه‌ها باید چنین مسئولیتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مازندران محور گردشگری شمال کشور است و تمام شهر‌های این استان مقصد گردشگری است، افزود: با بازدید از عباس آباد بهشهر، رصد بازار و توجه به شرایط مردم، اعلام می‌دارم که هر مسئولی در شهرستان باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشد تا خدای ناکرده برخی از خانواده‌ها در فقر مطلق آسیب نبینند. همچنین مناطق دور افتاده نیز دیده شود.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران در بحث خیران مقام اول کشور را دارد، گفت: مبادا به بیماری که از خانواده‌های ضعیف هستند بی‌توجهی شود.

وی با بیان اینکه جراحی بزرگ اقتصادی تبلور شعار «ما می‌توانیم» است که به یاری خدا از این موج عبور خواهیم کرد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم در شرایط سخت کسی با امنیت غذایی مردم بازی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار