وزارت دفاع:

شهادت سردار «خدایی» بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت ایران را نشان داد

وزارت دفاع در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار حسن صیادخدایی تأکید کرد: شهادت مظلومانه این مدافع سرافراز حرم، بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 23May 2022

شهادت سردار «خدایی» بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت ایران را نشان دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی وزارت دفاع در پی شهادت مدافع حرم سردار «حسن صیادخدایی» پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه مدافع سرافراز حرم سردار شهید صیادخدایی توسط عوامل بزدل و جنایتکار تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی بار دیگر حقانیت مسیر روشن ملت شهیدپرور ایران را به جهانیان نشان داد.

در این سال‌ها و به برکت خون‌های مطهر شهدای عزیزمان، شجره طیبه انقلاب اسلامی، روز به روز تنومندتر و سرافرازتر می‌شود و این همان تعبیر نورانی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است که فرمودند: بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

این شهید والامقام سعادتمندانه و با افتخار به فرمانده شهید خود سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سایر هم‌رزمان و مدافعان شهید حرم پیوست.

وزارت دفاع با تبریک و تسلیت به فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده معزز و مکرم شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر اعلام می‌دارد که در راه حفظ آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، تداوم راه شهدای عزیز و اجرای اوامر ولی امر مسلیمن جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در کنار سایر همرزمان در نیرو‌های مسلح از بذل جان خود دریغ نخواهد کرد.

تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام از آمران و عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیر انسانی مطالبه همه مردم شریف ایران از همه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها