دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به ترور شهید صیاد خدایی/ پای رژیم صهیونیستی در میان است؟

ترور ناجوانمردانه شهید «صیاد خدایی» در آستانه چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد بیش از پیش خوی درنده و خونخوار استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۵۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۶ - 24May 2022

واکنش رسانه‌های صهیونیستی به ترور شهید صیاد خداییگروه بین‌الملل دفاع‎‌‎پرس: جمهوری اسلامی ایران از نخستین روز‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا همین امروز مورد غضب و کینه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب قرار داشته و دارد. گواه این مطلب نیز شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم و مقامات مختلف کشور به دست منافقین کور دل و همچنین سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی ازجمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

یکی از آخرین نمونه این ترورها، ترور ناجوانمردانه شهید «حسن صیاد خدایی» در آستانه چهلمین سالروز آزادسازی «خرمشهر» در «سوم خرداد» بود که بیش از پیش خوی درنده و خونخوار استکبار جهانی را به نمایش گذاشت. تروری که عصر روز گذشته و به ناجوانمردانه‌ترین شکل ممکن در داخل ماشین و در مقابل منزل مسکونی خود انجام گرفت.

اما چرا از همان لحظات و دقایق ابتدایی انگشت اشاره به سمت «رژیم صهیونیستی» و سازمان اطلاعاتی و امنیتی این رژیم جعلی نشانه رفت؟ پاسخ واضح و روشن است. درست در دقایق ابتدایی این عملیات کور ترور روزنامه‌ها و رسانه‌های «اسرائیل» با درج تصاویری از این شهید عزیز اقدام به چاپ و انتشار گزارش‌هایی پیرامون ترور صورت گرفته کردند.

مسئله دیگری که دخالت «رژیم صهیونیستی» و سرویس‌های جاسوسی و امنیتی آن را کالا روشن می‌کند گمانه زنی‌های این رسانه‌ها پیرامون حوزه فعالیت و جایگاه شهید «صیاد خدایی» است. اگر به تک تک روزنامه‌ها و سایت‌های خبری نه فقط اسرائیلی بلکه غربی نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که طوماری از عناوین و مسئولیت‌ها را برای او ردیف کردند.

اما در واقعیت باید بدانیم که شهید «صیاد خدایی» از رزمندگان مدافع حرم بود که ایثار‌ها و جان فشانی‌های فراوانی را در مسیر حفظ و نگهداری از اسلام و مقابله با ماشین تروریسم در سوریه انجام داده بود. در واقع باید گفت رژیم اشغالگر قدس آنقدر ضربات سنگین و کاری از مبارزان مقاومت و مدافعان حرم خورده که از سر ناتوانی و استیصال دست به ترور و حذف چهره‌های برجسته و شاخص جبهه مقاومت می‌کند.

البته رسانه‌های «رژیم صهیونیستی» همانند ترور‌های گذشته اگرچه در ظاهر با برنامه و هماهنگ شده اقدام به انتشار مطالب و گزارش‌های مرتبط با ترور دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی خود می‌کنند، ولی از آنجایی که معمولا رژیم‌های اشغالگر و تجاوزگر ماهیتی متزلزل دارند شاهد هستیم که هر کدام رسانه‌ها و مطبوعات مختلف این رژیم جعلی در لفاظی‌های گوناگون انگیزه متفاوتی را برای ترور این مدافع حرم مطرح می‌کنند.

در این راستا روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در انتشار گزارش مربوط به ترور شهید «صیاد خدایی» این اقدام اسرائیل را پاسخی به تهدیدات پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی دانسته است. اما روزنامه «تایمز اسرائیل» اینگونه عنوان کرده که شهید بزرگوار به دنبال ضربه زدن به منافع این رژیم در سراسر جهان بوده است. از طرف دیگر روزنامه «هاآرتص» شهید «صیاد خدایی» را در پشت پرده اقدامات ایران علیه بازرگانان و دیپلمات‌های اسرائیلی نام برده است.

اما اظهار نظر «شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل» از همه جالب‌تر است و این شبکه تلویزوینی اشاره کرده که شهید «صیاد خدایی» مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته به حزب الله لبنان بوده است. همچنین روزنامه «معاریو» هم در گزارش خود آورده که این ترور با مسائل امنیتی در سوریه ارتباط دارد. در اخر هم روزنامه «اینتل تایمز» هم گزارش خود شهید «صیاد خدایی» را یکی از نیرو‌های تهاجمی نیروی قدس نام برده است.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که دشمنان اسلام و ایران بار‌ها و بار‌ها در طول چهار دهه اخیر مردم و نیرو‌های گرانقدر و ارزشمند انقلاب اسلامی را با ترور‌های کور و هدفمند خود حذف کردند، اما هیچگاه به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده خود دست پیدا نکردند. این در حالی است که باید بدانند و آگاه باشند که با این دست حرکات و اقدامات هیچ‌گاه نمی‌توانند قطار رشد و پیشرفت ایران اسلامی را کند کرده و یا متوقف کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها