دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادان

عین‌اللهی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خواستار آمادگی مراکز درمانی بیمارستان‌های خوزستان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان شد.
کد خبر: ۵۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 23May 2022

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خواستار آمادگی مراکز درمانی بیمارستان‌های خوزستان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان شد.

وی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان در بیمارستان‌های این شهرستان و در صورت نیاز در مراکز درمانی اهواز انجام گیرد.

در این تماس تلفنی همچنین محمدحسین سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس و رسیدگی‌های درمانی به حادثه دیدگان، به وزیر بهداشت ارائه کرد.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، ظهر امروز (دوشنبه) فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار