فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرماندار تربت حیدریه:

پرورش‌یافتگان مکتب دفاع مقدس معادلات فرامنطقه‌ای را تغییر دادند

«کی‌پور» با بیان اینکه دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه دانشگاه بود، گفت: این دانشگاه فرماندهانی تربیت کرد که امروز در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی تحمیل کردند.
کد خبر: ۵۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 24May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، «علی‌اکبر کی‌پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح بابی برای مذاکرات دیپلیماتیک و نخستین استراتژی سیاسی برای مسئولین شد تا با تکیه به این نقطه قوت، اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی فتح خرمشهر این بود که رزمندگان سپاه اسلام به آنچه می‌گفتند عمل می‌کردند و این بدان معناست که عزم اراده آنها مبتنی بر ایمان و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی بود.

کی‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه دانشگاه بود، گفت: این دانشگاه فرماندهانی تربیت کرد که امروز در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: ملت ایران باید قدردان نعمت امنیت و اقتدار امروز خود باشند که مرهون ایثار و پایمردی شهدا و رزمندگانی است که از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور بدست بیگانگان بیفتد.

سربازان ولایت تداوم‌بخش مجاهدت شهیدان هستند

سرهنگ بختیار کرمی‌نیا فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش در این مراسم ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با حضور در صحنه مردم، اقتدار نیروهای مسلح و تبعیت از ولی فقیه جامعه اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد.

وی گفت: به‌عنوان سرباز ولایت ادامه‌دهنده راه شهدا و ایثارگرانی هستیم که به برکت این ازخودگذشتگی آنها در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

این مراسم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان تربت حیدریه در تیپ ۱۷۷ شهید محمد جعفر نصر اصفهانی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها