فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

«ایمان به خدا، اراده و حکمت الهی» لازمه پیروزی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» ایمان به خدا، اراده و حکمت الهی را لازمه پیروزی دانست و گفت: عملیات‌های دوران دفاع مقدس نشان دهنده ایمان و آرامش خاطر رزمندگان بود و امروز که در جهاد علمی و اقتصادی قرار داریم نیازمند امید به خدا و آرامش هستیم.
کد خبر: ۵۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 24May 2022

«ایمان به خدا، اراده و حکمت الهی» لازمه پیروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: در سراسر دوران انقلاب اسلامی، سوم خرداد سال ۱۳۶۱ یکی از روزهای مسرت‌بخش‌ ملت ایران است.

وی افزود: انس، اتحاد و وحدت در میانه تمامی نیروهای نظامی و انتظامی کشور در دوران دفاع مقدس بویژه عملیات پرافتخار بیت‌المقدس ناشی از توجه پروردگار متعال به ملت و رزمندگان ایران اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «ایمان به خدا، اراده و حکمت الهی» لازمه پیروزی دانست و گفت: پیروزی از جانب خداوند است و برای یک مسلمان و رزمنده مجاهد «نصرت الهی» همان پیروزی است و ما نیز باید پیرو رزمندگان اسلام باشیم و همانند آنها برای دفاع از کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه یک رزمنده مسلمان هیچگاه نمی‌ترسد تصریح کرد: عملیات‌های دوران دفاع مقدس نشان دهنده ایمان و آرامش خاطر رزمندگان بود و امروز که در جهاد علمی و اقتصادی قرار داریم نیازمند امید به خدا و آرامش هستیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: باید اراده خداوند را معیار امور قرار دهیم و به خدا توکل کنیم و حتی اگر تمام مقدمات مادی، علمی، روانی و انسانی فراهم شود بدون اراده خدا هیچ کاری انجام نخواهد شد و اراده خدا مافوق تمام تجهیزات است.

وی به قدرت خدا اشاره و تصریح کرد: قدرت خدا همواره با حکمت او همراه است نباید از حکمت پروردگار دور بود و گاهی اوقات شکست‌ها حکمتی از جانب خداوند است و باید آن را بپذیریم همان گونه که در تاریخ سراسر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بارها شاهد حکمت خدا بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها