فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده حفاظت اطلاعات وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح همواره در کنار هم هستند

سردار «مقدم» با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در کنار هم هستند، گفت: دشمن در حال حاضر هیچ راهی به غیر از هدف قرار دادن اراده‌ها و اعتقادات ما ندارد؛ چراکه جرئت عملیات نظامی را ندارد.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «رحمان مقدم» معاون هماهنگ‌کننده حفاظت اطلاعات وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امروز (سه‌شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان مراغه که به مناسبت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس محاسبات نظامی را برهم زد و قابل مقایسه با هیچ عملیات نظامی نبود.

وی با بیان این که عملیات بیت‌المقدس نشان‌دهنده وحدت، همدلی و یکدلی بود، اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرها در پیش داریم و این چراغ راه آینده است. امروز اگر بخواهیم در مقابل استکبار ایستادگی کنیم، نیازمند همین وحدت هستیم.

معاون وزیر دفاع خاطرنشان کرد: امروز در اوج اقتدار هستیم و از نظر توانمندی‌های دفاعی دارای قوی‌ترین نیروی زمینی و دریایی هستیم.

سردار «مقدم» با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در کنار هم هستند، افزود: دشمن در حال حاضر هیچ راهی به غیر از هدف قرار دادن اراده‌ها و اعتقادات ما ندارد؛ چراکه جرئت عملیات نظامی را ندارد.

وی تاکید کرد: جنگ شناختی یعنی همین که اراده‌ها را هدف گرفته‌اند و دشمن همه امکاناتش را برای این کار بسیج کرده است.

سردار «مقدم» با اشاره به توامندی‌های نیروهای مسلح، گفت: امروز تجهیزات ارتش بروزترین تجهیزات بوده و بسیاری از تجهیزات کاملا بومی است.

وی اضافه کرد: امروز دولت مردمی و انقلابی سرکار آمده است و باید با هوشیاری در مقابل جنگ تمدنی و اعتقادی دشمن ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: پویایی ما به برکت خون شهداست و پیروزی قطعی و نهایی با جبهه حق خواهد بود.

هزاران سال هم بگذرد، نام خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس ماندگار است

سرهنگ «حاتم سیفی» فرمانده گروه ۱۱ توپخانه نزاجا نیز در این مراسم اظهار داشت: هزاران سال هم بگذرد، نام خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس ماندگار است و این عملیات یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نظامی قرن است.

وی با بیان اینکه باید مقاومت و ایثار را از خرمشهر یاد بگیریم، افزود: در عملیات آزادسازی خرمشهر وحدت، انسجام و هم‌افزایی را شاهد بودیم و امروز هم تحت حمایت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد اتحاد بین نیروهای مسلح هستیم.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها