جانشین فرمانده کل سپاه:

خیّرین برای ریشه‌کنی فقر مشارکت کنند

سردار «فدوی» در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دهستان میربگ جنوبی نورآباد، گفت: خوشبختانه برخی از روستا‌های این‌جا که از لحاظ برخورداری در طبقه ۹ بوده‌اند، شرایطشان بهتر شده و سطح برخورداری آن‌ها به طبقه ۵ رسیده است و امیدواریم که این فعالیت‌ها ادامه پیدا کند و خیرین مشارکت کنند تا بتوانیم فقر را از بین ببریم.
کد خبر: ۵۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس روند محرومیت‌زدایی باید با سرعت گسترش یابداز خرم‌آباد، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های دهستان میربگ جنوبی نورآباد با مشارکت خیرین، با اشاره به این‌که سالروز آزادی خرمشهر یکی از روز‌های به یاد ماندنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شکست سنگینی برای دشمن و پیروزی بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی بود، حماقت‌هایی که دشمن کرده بود و عبارت‌هایی که به کار گرفته بود که امکان ندارد کسی بتواند خرمشهر را پس بگیرد، سبب شد که سختی این شکست برای آن‌ها خیلی بیشتر شود.

وی صرف عمر در راه مطلوب خدا را از بهترین کارها برشمرد و افزود: بالاترین عبادات خدمت به خلق است و چه بهتر که انسان کار‌هایی انجام دهد که مشارکتی و با همراهی مردم و خیرین و در راه رضای خدا باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: کار‌های مشارکتی که سپاه زمینه مشارکت خیرین را فراهم می‌کند، توفیقی برای خیرین است که بخشی از مال خود را برای بندگان خدا به عنوان کار خیر و بدون چشمداشت هزینه کنند.

وی با بیان اینکه شرایط در دولت جدید برای انجام کار‌های مشارکتی نظام‌مند، با مشارکت خیرین بهتر فراهم شده است، عنوان کرد: در این شهرستان روستا‌هایی وجود دارد که از لحاظ سطح برخورداری، طبقه ۹ محسوب می‌شود و کمترین برخورداری را دارند و این بسیار تاسف‌بار است.

سردار فدوی تاکید کرد: باید این روال را از بین ببریم، خوشبختانه برخی از روستا‌های این‌جا که از لحاظ برخورداری در طبقه ۹ بوده‌اند، شرایطشان بهتر شده و سطح برخورداری آن‌ها به طبقه ۵ رسیده است و امیدواریم که این فعالیت‌ها ادامه پیدا کند و خیرین مشارکت کنند تا بتوانیم فقر را از بین ببریم.

وی گفت: باید تلاش کنیم همه روستا‌ها را به طبقه یک و ۲ نزدیک کنیم تا برخوردار شده و دارای جاده، آب، برق، گاز و مخابرات و آسفالت شوند، اگر همدلی و وحدت وجود داشته باشد، خداوند عنایت می‌کند. تنها شما پای کار باشید و این روال‌ها را ادامه دهید تا در زمینه‌های مختلف موانع برداشته شوند و کار‌ها با سرعت انجام گیرند و روند محرومیت‌زدایی گسترش یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: رفع محرومیت از چهره بندگان خدا، عنایتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و این کاری است که عاقبت به‌خیری به دنبال دارد و در برنامه‌های سپاه و دولت وجود دارد و با جدیت دنبال خواهد شد تا شاهد رفع محرومیت از تمام روستا‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار