با صدور پیامی؛

ارتش شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت

روابط عمومی ارتش با صدور پیامی شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 24May 2022

ارتش شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش با صدور پیامی شهادت مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

دشمنان زبون و کوردل جمهوری اسلامی ایران که یارای رویارویی با دلاورمردان کشورمان را ندارند، باردیگر در اقدامی مذبوحانه اقدام به ترور و شهادت یکی از مدافعان حرم در حوالی منزل مسکونی‌اش کردند.

این اقدام بزدلانه حاکی از عمق کینه دشمنان بویژه رژیم منحوس صهیونیستی، منافقین کوردل و استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران و درستی راهی است که این نظام مقدس در پیش گرفته‌است.

بی شک عاملان این اقدام تروریستی از انتقام ملت شریف ایران در امان نخواهند بود و سزای عمل خود را خواهند دید.

ملت قهرمان ایران امروز با تشییع باشکوه این شهید عزیز نشان دادند که همیشه قدردان آرامش و امنیتی هستند که فرزندان آن‌ها در نیرو‌های مسلح در سنگر گمنامی در کشور و فراتر از مرز‌ها برای آن‌ها تثبیت کرده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهادت پاسدار مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی را به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی، خانواده محترم و همرزمان این شهید والامقام، تبریک و تسلیت گفته و علو درجات برای آن عزیز مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار