استاد حوزه و دانشگاه:

تبعیت از ولایت و اتحاد مردم تنها راه عبور انقلاب از همه سختی‌ها است

حجت‌الاسلام «موسوی» تبعیت از ولایت و اتحاد مردم را تنها راه عبور انقلاب از همه سختی‌ها دانست و گفت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی، همیشه تا پای جان، پای ارزش‌ها بوده و هستند و به پشتوانه این هم‌راهی و اتحاد این ناملایمتی‌های امروز نیز به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵ - 24May 2022

تبعیت از ولایت و اتحاد مردم تنها راه عبور انقلاب از همه سختی‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید نواب موسوی» استاد حوزه و دانشگاه  امروز (سه‌شنبه) در مراسم سالروز فتح خرمشهر در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پل‌دختر اظهار داشت: براساس آیات الهی، همواره طواغیت و کفر در مقابل ولایت الهی و حاکمیت الله، قصد سنگ اندازی جلوی پای مومنان و مانع پیشرفت آنها به سمت خدا داشته و دارند و همین امر در طول تاریخ در عاملیت سقوط و فراز و نشیب ادیان توحیدی و نقش داشته است.

وی سستی، بی‌تفاوتی و دنیازدگی جامعه را در طول تاریخ، عامل ایجاد تزلزل ادیان الهی دانست و افزود: مهم‌ترین درسی که از شهدا، بزرگان و علمای اسلام می‌توانیم بگیریم، بی‌تفاوت نبودن آنها نسبت به ارزش‌های اسلامی و حوادثی است که در دنیا اتفاق افتاده است.

 استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا در هر شرایطی به خاطر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از خانواده و عزیزان خود گذشتند و دفاع از انقلاب را ترجیح دادند.

وی افزود: شهدا می‌دانستند این انقلاب ودیعه الهی و یادگار امیرالمومنین (ع)، برای جامعه شیعه است که به سختی و با جان‌فشانی‌های زیادی به دست آمده است.

موسوی یادآور شد: مردم ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره به علت تحریم و فشار دشمنان در سختی و مرارت هستند و درگیر مبارزات و مقابله با دشمنان خارجی و عوامل ضد انقلاب و هم‌چنین مدیریت بی‌کفایت در داخل بودند.

وی تبعیت از ولایت و اتحاد مردم را تنها راه عبور انقلاب از همه سختی‌ها دانست و افزود: مردم  ولایت‌مدار ایران اسلامی، همیشه تا پای جان، پای ارزش‌ها بوده و هستند و به پشتوانه این هم‌راهی و اتحاد این ناملایمتی‌های امروز نیز به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای گذر از سختی‌ها و ناملایمات در انقلاب اسلامی، به افرادی نیاز است که سپر ولایت شوند و امروز آیت‌الله رئیسی در اقدام خود در حوزه اقتصاد این‌گونه عمل کرد و برای اصلاح این ساختار مهم به ویژه در آینده از آبروی خود گذشت.

وی افزود: شهرستان پل‌دختر با وجود مردم ولایت‌مدار ،مومن و فهیم در طول تاریخ انقلاب اسلامی کوچک‌ترین چوب لای چرخ انقلاب قرار نداده و مشکلی برای نظام ایجاد نکردند و در صحنه‌های مختلف ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

موسوی یادآور شد: بر این اساس از تمام مسئولان شهرستان پل‌دختر، فرماندار و همه مدیران دستگاه‌ها درخواست می‌شود، تمام تلاش خود را در راستای رفاه و معیشت مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار