استاندار بوشهر:

آمریکا در حال ضعیف شدن است

«محمدی‌زاده»» با تاکید بر اینکه آمریکا در حال ضعف شده است گفت: نقش فرهنگیان در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۲۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 24May 2022

آمریکا در حال ضعیف شدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز (سه‌شنبه) در نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: معلمان و دانش‌آموزان نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

وی با بیان اینکه نیازمند این هستیم که به نسل جوان گفت آنچه در احتیار آنها است حاصل جانفشانی شهدا است گفت: برای تداوم ادامه راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری یادواره شهدا و کنگره شهیدان بسیار مهم و با اهمیت و ارزشمند است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشمن میدان دار جنگ بود افزود: تغییر فرماندهی جنگ، ورود بسیج، سپاه و نیروهای انقلابی به جنگ تحمیلی و ایجاد وحدت بین ارتش و سپاه از تصمیم های ابتدای امام راحل در جنگ بود.

محمدی زاده با اشاره به برگزاری کنگره ۶۰۰ شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر تصریح کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضور مستمری در صحنه داشتند چراکه بیشترین ایثارگران جامعه از قشر آموزش‌وپرورش از جمله فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در حال ضعف شده است تصریح کرد: نقش فرهنگیان در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر نشان می‌دهد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای در سراسر جهان دارند خاطر نشان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و مقامات آمریکایی در ذلت قرار دارند که سفر وزیر خارجه دولت قبل آمریکا در جمع منافقین تروریست و جنایتکار نشان از ذلت این کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار