فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

حماسه فتح خرمشهر، خیال فتح سه روزه ایران را از بین برد

امیر قربانی گفت: حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و شکست متجاوزین بعثی در عملیات بیت‌المقدس، درسی بزرگ به دشمنان ایران اسلامی داد که خیال فتح سه روزه ایران را تا ابد به گور بردند.
کد خبر: ۵۲۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم «رضا قربانی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در آیین محفل انس با قرآن بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در منطقه یکم امامت نداجا، اظهار داشت: پیروزی بزرگ اسلام در ۳۴ روز دفاع و ۱۹ ماه مقاومت جانانه از خرمشهر قهرمان، عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نماد وحدت نیروهای مسلح، همگرایی فرماندهان نظامی و مدیران سیاسی کشور و تجلی‌گاه عینی مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها در برابر تهدیدات و فتنه‌های استکبار و ایادی آنان بود.

وی ادامه داد: این حماسه در شرایطی رخ داد که انقلاب اسلامی تازه به ثمر رسیده بود، بدنه ارتش تضعیف شده و سپاه و بسیج نوپا بودند.

وی اضافه کرد: بی‌شک مقاومت ۳۴ روزه تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار پاسداران و بسیجیان در خرمشهر، در مواجهه با دشمنان بعثی، بسیار تأثیرگذار بوده است.  

دریادار دوم رضا قربانی افزود: این نصرت و وعده خداست که اگر وحدت داشته باشیم در آن کار خیر و برکت به وجود می‌آید و در آن سال این وحدت به وجود آمد و مسئولین وقت در فعل خواستن آزادی خرمشهر یک صدا بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها