فتح خرمشهر؛ فتح خون/ یادداشت/ نرگس معدنی پور

اتحاد و انسجام کلیدواژه رمز خرمشهر

کلیدواژه فتح خرمشهر اتحاد و انسجام رزمندگان بود که در شرایط امروز جامعه بیش از گذشته به این مهم نیازمند هستیم.
کد خبر: ۵۲۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴ - 25May 2022

اتحاد و انسجام کلیدواژه رمز خرمشهرگروه اجتماعی دفاع‌پرس- نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران؛ فرا رسیدن سوم خرداد را که نمادی از مقاومت زنان و مردان این دیار برای حراست از مرزهای دینی و جغرافیایی خود است را گرامی می داریم. روزی که با دست‌های خالی اما با عظمی پولادین رو به روی دشمنی تا بن دندان مسلح ایستادیم و برای بازگرداندن خاک خود از هیچ کوششی فروگذار نبودیم.

این روز در حالی در تقویم تاریخ به بلندی از آن یاد می شود که با اجرای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، ۱۹ ماه اشغال استراتژیک ترین نقاط استان خوزستان پایان یافت و خرمشهر یکبار دیگر به آغوش میهن بازگشت. 

در خرداد ۶۱ نشان دادیم که «ما مقاوم هستیم» و با انجام عملیات‌های منظمی همچون عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس می‌توانیم کمرارتش بعث عراق که از پشتوانه تسلیحاتی و مالی دنیای شرق و غرب برخوردار بود را بشکنیم و خط بطلانی بر آرزوهای واهی آنان بکشیم. رزمندگان اسلام نشان دادند که چگونه می‌توان با عظم ملی تمام موانع را در هم شکست و به خواست خدا به فتح بزرگ دست یافت.

این نصرت الهی یک پیام مهم برای امروز جامعه ما دارد و آن اینکه برای فتح میدان‌های بزرگ باید شانه به شانه یکدیگر و در کنار هم قرار داشت. اتحاد و انسجام ملی کلیدواژه عبور از موانع است که در شرایط امروز جامعه بیش از گذشته به این مهم نیازمندیم تا روزهای سخت با موفقیت پشت سرگذاشته و یکبار دیگر قدرت انسجام ملی مردمان ایران زمین به جهانیان نشان داده شود. 

این روز بهانه ای است برای یادآوری این نکته برای مردم و مسئولان که کسی جز خود ما به فکر ساخت میهن نیست و باید توفیق خدمت به میهن را در تمام ابعاد زندگی خود حس کرده و در زندگی روزمره به جریان بگذاریم. هر روز خرمشهری جدید در پیش رویمان قرار دارد که کلید فتح آن در دستان غیور مردان و زنان جامعه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار