رییس کل دادگستری استان مرکزی:

مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، مکتبی و عقیدتی بودن است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مکتبی و عقیدتی بودن این نیرو است، مکتبی که با عشق همراه است و‌ نیروی ما جان را در طلب اخلاص می‌گذارد تا فدای مکتب و فرهنگ کند.
کد خبر: ۵۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 25May 2022

در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریمبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «عبدالمهدی موسوی» رییس کل دادگستری استان مرکزی، ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، اظهار داشت: آنچه موجب برجستگی، عزت، عظمت و ممتاز بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شده، موفقیت‌های نظامی و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی نیست، اقدامات ارزشمندی که حتی در دوران دفاع مقدس دنیا را در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دست‌های خالی از تجهیزات نظامی، به حیرت وا داشت، آن هم علت‌العلل و محور برجستگی و بزرگی نیروهای مسلح نیست.

موسوی گفت: اگر پهباد فوق پیشرفته ایالات متحده آمریکا توسط سامانه پدافندی سوم خرداد و نیروهای هوا و فضا سپاه شکار می‌شود، این هم علت برجستگی خاص نیروهای مسلح نیست، اگر آرکیو ۱۷۰ را شکار می‌کند، شبیه‌سازی می‌کند، این هم نمی‌تواند علت العلل باشد؛ چراکه هم نیروهای زبده و هم تجهیزات پیشرفته نظامی زیادی در دنیا وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی‌که در آمریکای جنوبی جلسه‌ای برگزار و نامی از سردار سلیمانی برده می‌شود، در آن‌جا همه احترام خاص خود را تقدیم به این نام مبارک می‌کنند یا در قلب آمریکا، رهبر سیاه‌پوستان چه صحبت جانانه‌ای از سردار دل‌ها می‌کند و چه تحسینی شنوندگان می‌کنند، آیا سردار سلیمانی یک نظامی برجسته بود یا خصوصیات دیگر بود؟

رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود: مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مکتبی و عقیدتی بودن این نیرو است، مکتبی که با عشق همراه است و‌ نیروی ما جان را در طلب اخلاص می‌گذارد تا فدای مکتب و فرهنگ کند.

موسوی گفت: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند که این نیرو در میدان جنگ هم رعایت حلال و‌ حرام می‌کنند و عقیده را در بحرانی‌ترین شرایط زیرپا نمی‌گذارند و این محوری‌ترین عنصری است که نیروی مسلح جمهوری اسلامی را در دنیا ممتاز و برجسته می‌کند.

وی ادامه داد: خدمت در این نیرو و کمک به ارتقاء این نیرو بسیار با اهمیت و ارزشمند است و این نیرو محصول ارزشمند نظم و انضباط اجتماعی و تامین امنیت پایدار را برعهده دارد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: خدمت در همه بخش‌های دستگاه قضایی و خصوصا سازمان قضایی نیروهای مسلح افتخاری بزرگ است و این سازمان با تخلفات و جرایم کمی در حال خدمت‌رسانی است و سازمان قضایی به دنبال آن است که اندک جرایم هم در این سازمان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: در دوران تحول و تعالی قضایی قرار داریم، سند تحول قضایی ابلاغ شده و در کنار آن افکار متعالی رئیس قوه قضاییه امیدها و سرمایه اجتماعی را افزایش داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار