نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

انگیزه الهی، ولایتمداری و روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح است

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» انگیزه الهی، ولایتمداری، روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت نیرو‌های مسلح در کشور خواند و گفت: روز به روز باید این مولفه‌ها تقویت شوند و تقویت و افزایش قدرت همه‌جانبه نیرو‌های مسلح امروز از ضرورت‌های مهم است.
کد خبر: ۵۲۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 25May 2022

انگیزه الهی، ولایتمداری و روحیه انقلابی رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در جریان سفر به استان مرکزی، با آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی»، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار کرد.

آیت‌الله «دری نجف آبادی» در این دیدار، با تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام «عبداللهی» در دوران مسئولیت ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی، اظهار داشت: به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در نیرو‌های مسلح، شاهد اقتدار و بالندگی انقلاب اسلامی در دهه پنجم آن هستیم؛ لذا نیرو‌های مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور هستند که همچون دژ محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمنان عمل می‌کنند.

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار، اقتدارآفرینی برای نظام اسلامی، رفع توطئه‌های دشمنان و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در عرصه‌های مختلف، از جمله دستاورد‌های مهم مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح کشور است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی انگیزه الهی، ولایتمداری، روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت نیرو‌های مسلح در کشور خواند و گفت: روز به روز باید این مولفه‌ها تقویت شوند و تقویت و افزایش قدرت همه‌جانبه نیرو‌های مسلح امروز از ضرورت‌های مهم است.

وی افزود: به برکت گفتمان امام خمینی (ره) و هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز وحدت نیرو‌های مسلح ایجاد شده و همچون خار چشم دشمنان نظام اسلامی است و خداباورانه و با مردم‌باوری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: قوه قضائیه در کل مسئولیت‌های سنگینی دارد؛ اما در برخی از بخش‌های حساس همچون سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کار از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه این سازمان نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی، سیاسی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در امانت‌داری و خدمت صادقانه به مردم عملکرد بسیار درخشانی دارد و همواره در همه شرایط یار و یاور مردم و وفادار به آرمان‌های نظام اسلامی است و در گام دوم انقلاب نیز باید مقتدرانه به سمت تحقق اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار