فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

روز آزادسازی خرمشهر از مصادیق یوم الله است

آیت‌الله «علما» گفت: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس را باید زنده نگه داشت زیرا از مصادیق یوم الله است و باید این روز برای نسل‌های آینده زنده بماند.
کد خبر: ۵۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 25May 2022

روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر از مصادیق یوم الله استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که در دانشکده بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس را باید زنده نگه داشت زیرا از مصادیق یوم الله است و باید این روز برای نسل‌های آینده زنده بماند.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم که می‌فرماید آیا خدا برای ما کافی نیست، افزود: باید روی کلام امام خمینی (ره) تاکید کنیم که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این به معنای آن است که زندگانی ما وابسته به خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به حسب ظاهر آزادسازی خرمشهر ممکن نبود زیرا دشمن آنجا را به یک دژ تبدیل کرده بود و صدام اصرار داشت ایران نمی‌تواند خرمشهر را آزاد کند اما امام راحل (ره) با شخصیت والای خود و اتکا به قدرت الهی کشور را رهبری می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان با نیروی ایملن در جبهه‌های نبرد حضور پیدا می‌کردند، بیان کرد: در جبهه‌های دفاع مقدس نورانیت وجود داشت و همواره رزمندگان دعای کمیل و زیارت عاشورا قرائت می‌کردند و تمام مردان و زنان با تمام وجود خود در جبهه نبرد حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران تنها با عراق نجنگید بلکه با استکبار جهانی و ۶۰ کشور مبارزه کرد زیرا رژیم بعث از خود چیزی نداشت و غرب و شرق آن را حمایت می‌کردند.

علما با اشاره به یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطر‌نشان کرد: شهید سلیمانی می‌گفتند دشمن و اروپا و آمریکا جرائت ندارند به ایران نگاه چپ کنند و در حمله سپاه پاسداران به عین الاسد آنها نتوانستند پاسخی به ایران دهند.

وی ادامه داد: ممکن است مشکلاتی و کمبودهایی در کشور وجود داشته باشد اما امروز کشور در دنیا مطرح است زیرا ایران قبل از انقلاب اسلامی مستعمره آمریکا و انگلیس بود ولی امروز رهبری به برکت خون شهدا و پشتوانه مردم در مقابل استکبار جهانی موضع گیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: مشکلات در کشور وجود دارد اما نباید فراموش کنیم که جایگاه ایران امروز در دنیا برجسته است و رزمندگان و شهدا به ایران قدرت و اعتبار دادند و دشمن ناراحت است که امروز ایران صاحب نفوذ و کلمه در جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار