مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان تشریح کرد؛

جزئیات مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در روستای اردیب

سرهنگ «رضایی» جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در روستای «اردیب» از توابع شهرستان «خور و بیابانک» را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۲۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 25May 2022

جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در روستای اردیبسرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) استان اصفهان میزبان پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام و سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: مراسم شب وداع با ۲ شهید گمنام، روز پنج‌شنبه (پنجم خرداد) ساعت ۱۹ در حسینیه «اعظم» خور و بیابانک برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاعات واصله نشان می‌دهد که یکی از این شهدا ۲۱ ساله بوده که جان شیرین خود را در عملیات بدر، در منطقه شرق دجله فدا کرده است و همچنین شهید دیگر نیز ۲۵ سال داشته که سال ۱۳۶۷ در عملیات تک دشمن در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: صبح جمعه ششم خرداد مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ساعت ۹ نیز مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز در روستای «اردیب» از توابع «خور و بیابانک» تشییع و آن‌ها در جایگاه ابدی خود آرام خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار