مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با امام جمعه و فرماندار آبدانان دیدار کرد

«اسدی» در سفر یک روزه خود به شهرستان آبدانان با امام جمعه‌ و فرماندار شهرستان آبدانان دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 25May 2022

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با امام جعه و فرماندار آبدانان دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه حجت‌الاسلام «کریمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید ایلام در سفر به شهرستان آبدانان با حجت‌الاسلام «محمد سوری» امام جمعه و «یدالله حاتمی» فرماندار آبدانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: سفرهای شهرستانی به منظور ارزیابی و بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می گیرد.

اسدی بیان کرد: شهرستان آبدانان با توجه به بعد مسافت، یکی از نقاط کمتر برخوردار استان به شمار می آید و همه مسئولان باید نگاه ویژه ای نسبت به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت طلبی هستند، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر ایستادگی در جامعه خواند و با تاکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، گفت: یکی از مهمترین عملکردهای مسئولان استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و ادارات باید در این خصوص پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها