فرمانده سپاه امام رضا (ع):

رزمندگان و شهدا ذخایر انقلاب هستند

سرهنگ طاهرخانی گفت: رزمندگان و شهدا ذخایر انقلاب هستند، وظیفه همه ما است که قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۲۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 25May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پایگاه شهید فخری زاده حوزه شهید بهشتی سپاه شهرستان البرز افتتاح شد.

سرهنگ «طاهرخانی» در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع رزمندگان و شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: رزمندگان و شهدا ذخایر انقلاب هستند، وظیفه همه ما است که قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و منش و روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس را همچنان زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی عنوان کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «خرمشهر‌ها در پیش است» جهاد هم همچنان ادامه دارد. امروز یکی از مصادق جهاد، جهاد تبیین است. بیان دستاورد‌های انقلاب که کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: همچنان که در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و با تحریم تمام قد نظام سلطه و استکبار توانستیم برغرب و دشمنان غلبه کنیم اکنون هم با جهاد تبیین می‌توانیم دستاوردهایمان را عینیت ببخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها