استاندار مازندران:

مسئولان با کار جهادی، آخرین خاکریز جنگ دشمنان را فتح کنند

«حسینی‌پور» گفت: امروز مسئولان با کار و فعالیت جهادی خود، باید آخرین خاکریز جنگ دشمنان را فتح کنند و این کار با رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم می‌تواند محقق شود که رویکرد رییس جمهور و دیگر مسئولان قواست.
کد خبر: ۵۲۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ - 26May 2022

خیانت مسئولین به بیت المال خیانت به خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران، امروز (پنج‌شنبه) در آیین خاکسپاری پیکر یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری مازندران، اظهار داشت: اگر مسئولی به دنبال فخرفروشی به مردم یا خیانت در بیت‌المال باشد که منشأ فساد اداری محسوب می‌شود، در قبال خون شهدا که برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، مسئول است و در واقع به شهدا خیانت کرده است.

وی ادامه داد: هشت شهید گمنامی که این روز‌ها مهمان مردم مازندران هستند و طی این روز‌ها مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری آن‌ها در استان برگزار شده است، با رجعت خود به نوعی رجعت به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به ما یادآور شده‌اند و می‌بایست در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

استاندار مازندران گفت: کشور‌های مستکبر با محاصره اقتصادی به‌دنبال ضربه زدن و به زانو درآوردن ملت ایران هستند؛ اما ملت ایران در مقابل این محاصره‌ها کوتاه نمی‌آید و اکنون در کنار این شهدا به آن‌ها اعلام می‌کنیم که ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی تاکید کرد: امروز مسئولان با کار و فعالیت جهادی خود باید آخرین خاکریز جنگ دشمنان را فتح کنند و این کار با رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم می‌تواند محقق شود که رویکرد رییس جمهور و دیگر مسئولان قواست.

حسینی‌پور گفت: مسئولان بدانند و می‌بایست با اجرای دقیق سیاست‌های نظام که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات دیروزشان به آن اشاره کردند و فرمودند «اگر هر مسئولی کار خود را بدرستی انجام دهد، مشکلات برطرف می‌شود» می‌توانند در رفع این مشکلات کمک کنند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم ساری در مراسم تشیع پیکر شهیدان، افزود: حضور شهید گمنام در این مکان از جمله خواسته‌های دیرینه کارمندان استانداری بود و امروز ورودی محوطه استانداری به حضور این شهید خوشنام وطن مزین شده است.

حسینی‌پور ادامه داد: امیدواریم میزبان خوبی برای این شهید خوشنام وطن باشیم، شهیدی که نمی‌دانیم از کدام دیار است، شاید از همین دیار مازندران باشد و امروز همه شهروندان ساری پدران، مادران، خواهران و برادران این شهید هستند و به‌خوبی از او میزبانی خواهند کرد.

استاندار مازندران گفت: امروز پرچم پرافتخار این شهید بالاست و امیدواریم به برکت وجود این شهید خوشنام و همانند شهدا که برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان گذشتند برای صیانت از این انقلاب پای کار باشیم و تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار