معرفی برگزیدگان جشنواره ادبی «یوسف» در خرمشهر

اسامی آثار برگزیده جشنواره ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه خرمشهر منتشر شد.
کد خبر: ۵۲۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ - 29May 2022

معرفی برگزیدگان جشنواره ادبی «یوسف» در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اسامی آثار برگزیده جشنواره ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه خرمشهر منتشر شد.

«ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه بررسی مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه «یوسف» با موضوع خرمشهر به ضرورت چنین برنامه هایی در حوزه ادبی تاکید کرد و اظهار داشت: آئین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف در سالن 700 نفری منطقه آزاد اروند در حالی با حضور نویسندگان استانی و برگزیدگان کشوری برگزار شد که 2 بحران گرد و غبار شدید و ریزش ساختمان متروپل این برنامه را تحت تاثیر قرار دادند.

وی با اشاره به استعداد ادبی جوانان خوزستان در حوزه های انقلابی و ارزشی، افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ایجاد انگیزه و همچنین بستر یک رقابت سالم را نزد نویسندگان ایجاد می کند.

عرفانی گفت: مهمترین شاخصه برنامه های ما در حوزه شعر و ادبیات این است که خروجی همه برنامه هایمان منجر به تولید آثاری فاخر از جمله کتاب خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در این دوره از جشنواره اثر «آسیه رحمتی» از اندیمشک مقام اول، «محسن نعمت الهی» از جهرم مقاوم دوم و «رقیه کریمی» از همدان و «مهدی دریاب» از فارس به مقام مشترک سوم رسیدند.

وی افزود: همچنین آثار «امینه گل زاده» از شوشتر، «سلیمه مطوریان» از خرمشهر، «زکیه مرئی»، از خرمشهر، «امین جوکار» از آبادان، «فاطمه فامیل» از همدان، «فرانک انصاری» از اردبیل، «مرتضی فقیه نصیری» از کیش، «معصومه کریمی» از همدان، «اکبر صحرایی» از فارس، «زهرا کاظمی فخر» از قم، «زینب عبیری» از یزد، «راضیه از سمنان»، «بهرامی راد»، «مهدی ابراهیمی لامع» از تهران، و «میثم فرهمندیان» از گچساران نیز قابل تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها