رمضانی در نشست خبری پایانی نمایشگاه کتاب تهران:

نمایشگاه کتاب بدون بُن کتاب نیز مورد استقبال است/ کتاب همچنان در سبد فرهنگ خانواد‌ه‌ها محفوظ است

رئیس موسسه خانه کتاب با تاکید براینکه نمایشگاه کتاب بدون بن خرید کتاب نیز مورد استقبال است، گفت: کتاب در سبد فرهنگ خانواد‌ه‌ها محفوظ است و می‌تواند حفظ و گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۵۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 29May 2022

نمایشگاه کتاب بدون بنُ کتاب نیز مورد استقبال است/ کتاب همچنان در سبد فرهنگ خانواد‌ها محفوظ استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی رمضانی» مدیرعامل خانه کتاب در نشست خبری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر اینکه حوزه فرهنگ نشان داد در تلاطم‌های جامعه می‌تواند آرامش‌بخش باشد، اظهار داشت: در بخش بین‌الملل نمایشگاه صحبت‌هایی با کشور قطر صورت گرفت تا جزیره کیش مهمانان بخشی از جام جهانی باشد و نمایشگاه فرهنگی و کتاب در جزیزه کیش برگزار شود.

وی با تاکید براینکه فرایند ارسال کتاب به‌دست مخاطبین هنوز تمام نشده است، گفت: تا ارسال آخرین بسته کتاب به‌دست مخاطبین، کنار مردم خواهیم بود لذا از ناشرین و پستچی‌ها که بسته‌ها
را بهتر از دوره‌های بعدی به دست مخاطبین می‌رسانند، تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل خانه کتاب تصریح کرد: در حجم ارسال ۸۰۰ هزاری بسته‌های پستی ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. در نمایشگاه تلاش شد محوریت کتاب در حوزه تبلیغات و فضاسازی‌ها صورت بگیرد.

رمضانی به استقبال ناشران از در دسترس بودن و پاسخگویی مسوولین نمایشگاه را اشاره و تاکید کرد: نمایشگاه همچنان به نظم بیشتری در برگزاری نیازمند است درحالی که ۷۰ دستگاه اجرایی در برگزاری نمایشگاه دخیل هستند و نمایشگاه کتاب در این حوزه می‌تواند الگو قرار گیرد.

وی میزان استقبال و خرید مردم از نمایشگاه کتاب تهران را مناسب دانست و تاکید کرد: همچنان سبد فرهنگ در خانواد‌ها محفوظ است و می‌تواند حفظ و گسترش پیدا کند، لذا اگر بستر‌ها فراهم شود، این شرایط ادامه پیدا می‌کند و نشان داده شد اگر دسترسی به بُن وجود نداشته باشد نمایشگاه از جانب مردم مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار