فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

آزادسازی خرمشهر شکستی سهمگین برای دشمن بود

«نیک‌بخش» گفت: آزادی خرمشهر رهاسازی یک خاک نبود بلکه شکستی سهمگین برای دشمن بود.
کد خبر: ۵۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 29May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «امیر نیک‌بخش» امروز در نشست روایتگری دفاع مقدس در محل سالن کتابخانه سهرودی زنجان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر رهاسازی یک خاک نبود بلکه شکستی سهمگین برای دشمن بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه جنگ ایران و عراق جنگی نابرابر بود گفت: درست است که دشمن اعتراف نکرد اما می‌توان هشت سال جنگ تحمیلی را جنگ جهانی سوم خواند چرا که ایران در این جنگ به مقابله با بسیاری از کشورهای جهان پرداخت.

وی با بیان اینکه کمبودهای تجهیزاتی و دخالت‌های بنی صدر به عنوان رئیس جمهور اختلالاتی در روند جنگ ایجاد کرده بود که با روحیه بالای رزمندگان رفع شد، گفت: با توجه به اینکه ایران در این ایام به تازگی یک انقلاب را سپری کرده بود با تشکیل نیروهای نظامی ساماندهی امورات را از سر گرفت و در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد.

نیک بخش با اشاره به حضور دانش‌آموزان در نشست روایت‌گری دفاع مقدس عنوان کرد: افرادی که هشت سال دفاع مقدس را به یاد دارند می‌دانند که جنگ تحمیلی به همت جوانان و نوجوانانی مدیریت شد که هم سن و سال شما بودند و ما فرماندهان بزرگی داشتیم که ۲۱ ساله داشتیم و یا رزمنده نوجوانی که با رشادت خود در اذهان ماندگار شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به فتح خرمشهر و عظمت موضوع بیان کرد: هر روز از حوادث روزهای مقاومت در خرمشهر و آزادسازی این شهر قابلیت روایت‌گری و نگارش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها