دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره):

مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) الگوی همبستگی ملی است

انصاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را الگوی همبستگی ملی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید فراتر از احترام برای زائران ایثار کنیم.
کد خبر: ۵۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 29May 2022

مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) الگوی همبستگی ملی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدعلی انصاری» در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز کشور عزیز اسلامی ما داغدار حادثه تلخ و جانکاهی از یک اتفاق ناگوار در خوزستان است؛ به همین مناسبت هیأت دولت امروز را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرده اند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) افزود: همه ما داغدار و عزادار این حادثه هستیم. این حادثه و حوادثی از این دست بسیار تلخ و جانکاه است. امیدواریم که داغ این حادثه دل‌های داغداری را که این روز‌ها در غم عزیزان خود نشسته‌اند به صبوری همراهی کند و خداوند متعال مجروحان این حادثه را شفا عنایت کند؛ رسیدگی و حضور به موقع مسئولین اعتماد را به مردم خوزستان و کشور بر می‌گرداند و تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

وی با اشاره به برنامه دستگاه‌های متخلف و میثاق با امام راحل اظهار داشت: شب ۱۴ خرداد از سخنان ریاست محترم جمهور استفاده خواهیم کرد که به دلایلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نگاه و افکار جهانی متوجه حوادث کشور به ویژه این مراسم بزرگ است که آیا ملت ایران و وفاداران به امام در این عرصه چه میزان علاقه و ایمان خود را نسبت به امام و مکتب امام به نمایش می‌گذارند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه این مراسم و رعایت مسائل بهداشتی، گفت: امیدواریم روز ۱۴ خرداد روز همبستگی ملی، میثاق با امام و بیعت با مقام معظم رهبری باشد. مقدمات کار انجام شده و از همت همه دولتمردان، استانداران و افرادی که به نوعی در این حرکت بزرگ نقش داشته‌اند قدردانی می‌کنیم.

انصاری با تاکید بر برنامه ریزی صحیح و دقیق صورت گرفته برای برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام عنوان کرد: این مراسم باید الگو و نمونه‌ای از همبستگی ملی و شعار ملی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که در مواجهه با زائران و کسانی که با هدف جلب رضایت خدا در این مراسم شرکت می‌کنند و انگیزه آن‌ها صرفا ابراز ارادت به امام و راه امام است، فراتر از احترام ایثار کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار