حجت‌الاسلام محمدحسنی:

تعالی خانواده اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: خانواده و تعالی خانواده در قالب طرح‌های شانزده‌گانه مصباح به‌عنوان مأموریت اولویت‌دار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 02June 2022

تعالی خانواده اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» نماینده ولی فقیه در ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین جشنواره سراسری زوج‌های جوان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی که همزمان با دهه کرامت با حضور ۵۰۰ زوج جوان امروز در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: قطعا شما زوج‌های جوان که در دهه کرامت به حرم رضوی تشرف پیدا کردید مورد عنایت بودید.

وی افزود: آنچه در قالب این جشنواره رخ داده یک نهضت فرهنگی اثرگذار است و این اقدام بزرگ قطعا محصول یک حرکت تعاملی بین همه کسانی است که دست‌به‌دست هم دادند تا چنین فضای معنوی برای زوج‌های جوان ارتش بوجود بیاید، در رأس آن فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و بعد فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی قرار داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن قدردانی از حمایت‌ و پشتیبانی‌ آستان قدس رضوی در برگزاری جشنواره زوج‌های جوان، گفت: برگزاری این برنامه نیاز اولین ما و شماست و تداوم آن نیز لازم و ضروری است.

محمدحسنی تأکید کرد: زندگی پیچیده‌تر از آن است تا با برگزاری یک دوره سه روز بتوان تمام مهارت‌های زندگی را آموخت؛ بر همین اساس یگان‌های ارتش بعد از بازگشت زوج‌های جوان به محل زندگی دوره‌های آموزشی را تداوم دهند تا آموزش‌ها به نقطه کمال برسد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: خانواده و تعالی خانواده در قالب طرح‌های شانزده‌گانه مصباح به‌عنوان مأموریت اولویت‌دار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دستور کار قرار دارد. کارکنان جوان ارتش باید این مهم را به‌عنوان مطالبه پیگیری کنند تا هم مجموعه عقیدتی سیاسی نسبت به این مهم دغدغه داشته باشیم و هم به متولیان امر در سازمان عقیدتی سیاسی جهت انجام کارهای فاخر نشاط دهد.

وی متذکر شد: در زندگی همواره به این حقیقت توجه داشته باشید که موفقیت در هیچ کاری اتفاقی نیست و همه توفیقات علتی دارد. هیچ زن و مردی از یک زندگی ایده‌آل و موفق برخوردار نمی‌شوند مگر اینکه قواعد زندگی را از منظر اسلام رعایت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان تأکید کرد: زوج‌های جوان برای استمرار روزهای زندگی باید نسبت به عمل به توصیه‌های معصومین در خصوص استحکام بنیاد خانواده اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار