فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان مطرح کرد؛

ضرورت تبیین ابعاد افتخارآمیز فتح خرمشهر برای نسل جوان

سرهنگ حسینی گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد فقط فتح یک شهر نبود. برای جبهه مقاومت تاریخ بسیار درخشانی رقم خورد و باید به این تاریخ قهرمانانه ببالیم و برای نسل‌های آینده باید این را تبیین کنیم که با دست خالی توانستیم این حماسه بزرگ را خلق کنیم و این باید به گوش نسل‌های بعد برسد.
کد خبر: ۵۲۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 02June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: خرداد، ماه مناسبت ها و ایام الله هاست. مناسبت های بسیار با عظمتی در این ماه نهفته است که در مورد هر کدامش می شود یک کتاب به رشته تحریر درآورد.

وی گفت: مناسبت هایی که هر کدامش برای انقلاب شکوهمند ما در تاریخ معاصر چراغ بسیار نورانی برای آیندگان ماست. حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عملیات بیت المقدس یکی از این ایام الهی است که در نوع خود، منحصر به فرد و غرور آفرین است.

حسینی افزود: کمتر کسی فکر می کرد که در عملیات بیت المقدس از دشمن ۱۶ هزار نفر از بعثی ها به اسارت نیروهای رزمنده درآیند. در حالی که پس از پیروزی در این عملیات، دشمن پی به نیروی مردمی و مقاومت مقتدرانه ملت ایران برد.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان یادآور شد: اتاق جنگ عراق، متعلق به سایر کشورهای مستکبر اروپایی بود و با روش های مختلف با دادن تسلیحات و نفرات و اطلاعات ماهواره ای تمام قد از ارتش عراق حمایت کردند.

سرهنگ حسینی در پایان گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد فقط فتح یک شهر نبود. برای جبهه مقاومت تاریخ بسیار درخشانی رقم خورد و باید به این تاریخ قهرمانانه ببالیم و برای نسل های آینده باید این را تبیین کنیم که با دست خالی توانستیم این حماسه بزرگ را خلق کنیم و این باید به گوش نسل های بعد برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها