نماینده مردم در مجلس:

دستگاه‌های امنیتی با سرشبکه‌های وهابی در کشور برخورد جدی کند

کوثری گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید با عوامل و سرشبکه‌های وهابی که با انجام اقدامات تروریستی به‌دنبال ایجاد ناامنی و اختلاف بین شیعه و سنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ - 07June 2022

دستگاه‌های امنیتی با سرشبکه‌های وهابی در کشور برخورد جدی کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سالگرد حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و همچنین اقدام تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید در شناسایی و برخورد با سرشبکه‌ها و عوامل گسترش تفکر وهابی در کشور با جدیت تمام عمل کنند.

وی افزود: درست است تا زمانی که فرد تنها یک تفکر را دارد نمی‌توان او را مجازات کرد، اما دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما باید با عوامل نفوذ تفکر وهابی که با انجام اقدامات تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی و اختلاف بین شیعه و سنی هستند، برخورد جدی داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اهل تشیع و اهل تسنن با هم برادر هستند و اقدامات تروریستی وهابیت به هیچ وجه مورد تایید هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست و همه مذاهب اسلامی این گونه اقدامات را محکوم می‌کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند برای شناسایی این گروه‌های وهابی تروریستی کمک قابل توجهی به نیرو‌های امنیتی و انتظامی کنند و هر گاه که مورد مشکوکی را مشاهده می‌کنند به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

وی در پایان گفت: مردم ما همانند ابتدای انقلاب با احساس مسئولیتی که دارند برای جلوگیری از اقدامات تروریستی این گروه همکاری لازم را با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی داشته باشند؛ چراکه در سایه این تعامل و همکاری است که ما می‌توانیم امنیت و آسایش بیشتری را در جامعه خودمان شاهد باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها