در قرچک؛

استاندار تهران با خانواده شهید «قاضی‌خانی» دیدار کرد

«منصوری» با خانواده شهید «مهدی قاضی‌خانی» از شهدای مدافع حرم در شهرستان قرچک دیدار و از ایثار و از خودگذشتگی آنان تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۲۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 07June 2022

استاندار تهران با خانواده شهید «قاضی‌خانی» در قرچک دیدار کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محسن منصوری» استاندار تهران در دیدار با خانواده شهید «مهدی قاضی‌خانی» از شهدای مدافع حرم در شهرستان قرچک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا از انقلاب اسلامی گرفته تا شهدای مدافع حرم است و همه افراد از مردم تا مسئولان موظفند که قدردان این رشادت‌ها باشند.

وی افزود: در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم‌خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امروز، شهدای مدافع حرم با حضور در هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های ایران اسلامی، امنیت کشور را تضمین کردند.

منصوری تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، با دفاع از حریم ولایت، جان خود را با اخلاص در راه اسلام فدا کردند تا امنیت و آسایشی که به واسطه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی تمامی ملت ایران از نخسین روز‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون به دست آمده است، حفظ شود.

شهید مهدی قاضی‌خانی سال ۹۴ در منطقه خان‌طومان سوریه به دست گروه‌های تکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از شهید قاضی‌خانی سه فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار