معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیاء سپاه خبر داد؛

توزیع ۳۱ هزار بسته کمک‌معیشتی/ بهره‌برداری از پتروپالایشگاه «مهر خلیج فارس» در آینده نزدیک

سردار حاجی‌زمانی گفت: ۳۱ هزار بسته کمک‌معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان برای توزیع میان خانواده‌های محروم تهیه شده است.
کد خبر: ۵۲۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 08June 2022

توزیع ۳۱ هزار بسته کمک‌معیشتی/ بهره‌برداری از پتروپالایشگاه «مهر خلیج فارس» در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «اسدالله حاجی‌زمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه توزیع ۳۱ هزار بسته کمک‌معیشتی این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در کنار فعالیت‌های سازندگی که انجام می‌دهد، بحث‌های محرومیت‌زدایی را نیز دنبال می‌کند که در این راستا در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌ها، فعالیت‌های عمرانی و آبادانی نیز انجام می‌دهیم.

وی افزود: این فعالیت‌های محرومیت‌زدایی شامل ساخت مدرسه، خانه عالم، راه‌های روستایی و امثالهم می‌شود؛ علاوه بر این در تهیه جهیزه برای نوعروسان مناطق محروم و کمک‌های معیشتی نیز این قرارگاه فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد؛ لذا به همین جهت امروز ۳۱ هزار بسته کمک‌معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان برای توزیع میان خانواده‌های محروم در استان‌ها تهیه شده است.

سردار حاجی‌زمانی ادامه داد: همچنین کمک به کارگاه‌های قالی‌بافی و مشاغل خانگی و کمک به مردم در زمان بروز حوادث غیرمترقبه مانند حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان نیز از دیگر مأموریت‌های این قرارگاه است؛ در این حادثه مسئولیت تخریب بقایای ساختمان یادشده به‌منظور رعایت نکات ایمنی به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) واگذار شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی‌خاتم‌الانبیا (ص) اضافه کرد: محرومین توسط سپاه‌های استانی شناسایی می‌شوند و سپس از طریق این قرارگاه و سپاه‌های استانی کمک‌های پیش‌بینی شده به آن‌ها اهدا می‌شود؛ البته در این بین با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نیز همکاری داریم.

سردار حاجی‌زمانی به ساخت پتروپالایشگاه مهر خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت: این پتروپالایشگاه در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس در حال ساخت است که با تکمیل آن، روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین به ظرفیت تولید بنزین کشور اضافه می‌شود؛ به همین جهت در تلاش هستیم تا پروژه مورد اشاره را در مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار