رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح:

توانمندسازی سربازان اولویت ستاد کل نیرو‌های مسلح است

امیر رحیمی‌پور گفت: توجه به آموزش و توانمندسازی سربازان در حین خدمت از مهمترین برنامه‌های آموزشی این سرمایه انسانی است.
کد خبر: ۵۲۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 09June 2022

توانمند سازی سربازان اولویت ستاد کل استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «غلامرضا رحیمی‌پور» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز با همراهی فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و مدیرکل زندان‌های استان کردستان از واحد‌های یگان حفاظت و آسایشگاه سربازان زندان سقز بازدید و به‌صورت چهره به چهره با سربازان این مرکز اصلاحی و تربیتی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر رحیمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از وضعیت نگهداری سربازان وظیفه در این مرکز اصلاحی و تربیتی اظهار داشت: توجه به آموزش و توانمندسازی سربازان در حین خدمت از مهمترین برنامه‌های آموزشی این سرمایه انسانی است که خوشبختانه در این مرکز قابل تحسین است.

دریادار رحیمی‌پور از توانمندسازی سربازان با آموزش‌های متناسب با نیاز بازار خبر داد و افزود: آموزش‌های متعدد و متناسب با نیاز بازار کار و فناوری‌های نوین برای توانمندسازی سربازان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی سرباز و لیسانس وظیفه در سازمان زندان‌ها علی‌رغم افزایش ۵۰ درصدی در سال‌های اخیر، نسبت به افزایش سقف جذب و بکارگیری لیسانس وظیفه و سربازان عادی، قول مساعد داد.

سرهنگ برفر فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور نیز در این دیدار عنوان کرد: علی‌رغم افزایش ۲۹ درصدی جذب سرباز در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خوشبختانه آسیب سربازی در زندان‌های کشور در کلیه مولفه‌ها منفی بوده است.

وی افزایش ظرفیت جذب سربازان لیسانس در مجموعه زندان‌ها را عاملی تأثیرگذار در کاهش آسیب‌های سربازان و ارتقاء سطح فرهنگی در زندان‌ها دانست و افزود: ارتقاء سطح کیفی و امنیتی در مجموعه زندان‌ها حاکی از توجه ویژه مسئولان و فرماندهان ستاد کل در جریان بازدید از زندان‌هاست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها