جهاد اسلامی دعوت امارات از نفتالی بنت را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین دعوت امارات متحده عربی از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ - 10June 2022

جهاد اسلامی دعوت امارات از نفتالی بنت را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین میزبانی امارات متحده عربی از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اصرار به عادی سازی روابط و برقراری هرگونه مناسبات با دشمن نادیده گرفتن درد و رنج ملت فلسطین به واسطه تجاوز و تروریسم صهیونیست‌ها علیه ملت ما در قدس و کرانه باختری است.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر پنج شنبه پس از دیدار دو ساعته با محمد بن زائد رئیس امارات متحده عربی این کشور را ترک کرد.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که نفتالی بنت پس از دیدار دو ساعته با محمد بن زائد سفر خود را به ابوظبی پایان داده و به تل آویو بازگشت.

به گفته سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم با محمد بن زائد رئیس امارات در خصوص مسائل منطقه‌ای از جمله پرونده‌های امنیتی و ایران رایزنی کرده است.

علاوه بر این در این گفت‌وگوی دوجانبه بنت به طور ویژه درباره آخرین قطعنامه ضد ایرانی آژانس انرژی اتمی با طرف اماراتی گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار