مدیرکل بنیاد شهید تهران مطرح کرد؛

دومین پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران تهران بزرگ/ برنامه درمانی والدین شهدا به‌صورت هدفمند پیگیری می‌شود

کریمی گفت: دومین پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز جمعه ۲۰ خرداد توسط پزشکان متخصص در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 11June 2022

دومین پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران تهران بزرگ/ برنامه درمانی والدین شهدا به‌صورت هدفمند پیگیری می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایش سلامت ایثارگران در کنار پوشش‌های تکمیلی بیمه‌ای از جمله برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیگیری مسائل درمانی است و مقرر شده است این برنامه به صورت مستمر در سراسر کشور برگزار شود.

نخستین پایش سلامت ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در منطقه ۱۶ و ۱۹ با حضور متخصصین روز جمعه (۳۰ اردیبهشت) برگزار شد و دومین طرح نیز از صبح روز جمعه ۲۰ خرداد از ساعت ۹ صبح در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ در خیابان پیروزی بلوار ابوذر آغاز شد و تا ساعت ۱۵ ادامه یافت.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در بازدید از این برنامه پایش سلامت گفت: طرح پایش سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای نخستین بار در منطقه ۱۵ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و گروه جهادی شهید ثامنی برگزار شده است.

وی افزود: حدود ۸۰ نفر از پدران و مادران معظم شهدای منطقه ۱۵ تهران با استقبال از دعوت معاونت بهداشت و درمان این منطقه در دومین برنامه پایش سلامت ایثارگران حضور یافتند و توسط ۸ متخصص از پزشکان جهادی شهید قنبر ثامنی تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند و شرایط سلامتی این عزیزان بررسی شد و موارد خاص و ضروری به مراکز تخصصی و بیمارستان‌های معین بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع و پیگیری می‌شوند.

اصحاب کریمی تأکید کرد: در این طرح والدین معظم شهدایی که نیاز به پزشک دارند با لحاظ نوع درمان و متخصص موردنیاز به‌صورت هدفمند شناسایی و دعوت می‌شوند و پس از معاینات تخصصی قلب و عروق، ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب مراحل درمانی آن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین با حضور در جمع پزشکان و دیدار چهره‌به‌چهره با خانواده‌های معظم شهدا در جریان دومین برنامه پایش سلامت ایثارگران قرار گرفت و از پزشکان جهادی این طرح تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار