یادداشت/ سعید شهرابی فراهانی

پیام وارثان «آبشناسان» برای «نفتالی بنت»

اگر صهیونیست‌ها گوش‌های خود را تیز کنند، زمزمه وارثان آبشناسان و یاران حاج قاسم را می‌شوند: «آقای بنت قمارباز! بیا ... مرد این میدان ما هستیم برای شما».
کد خبر: ۵۲۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸ - 12June 2022

پیام وارثان «آبشناسان» برای «نفتالی بنت»گروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی؛ رسانه‌ها از قول نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس نقل کردند که «استراتژی مقابله با ایران را تغییر داده و سرعت فعالیت خود را افزایش دادیم... دوران مصونیت ایران که از طریق متحدانش به ما ضربه بزند به پایان رسیده است.»

دست و پا زدن‌های نفتالی بنت، نگارنده را به یاد خاطره‌ای شنیدنی و ماندگار انداخت که پیشکسوتان جهاد و شهادت در ارتش جمهوری اسلامی از شهید حسن آبشناسان روایت می‌کنند: در روزهایی که رژیم بعث صدام اقدام به هدف دادن مردم غیرنظامی در شهرهای ایران کرده بود، شهید آبشناسان فرمانده وقت لشکر ۲۳ تکاور، نامه‌ای با این مضمون خطاب به دیکتاتور عراق نوشت: «اگر جناب صدام حسین ژنرال است و فنون نظامی را خوب می‌داند و نظریه‌پرداز جنگی است، پس به راحتی می‌تواند در دشت عباس با من و دوستان جنگ آورم ملاقات کند و با هر شیوه‌ای که می‌پسندد، بجنگد؛ نه این‌که با بمب افکن‌های اهدایی شوروی محله‌های مسکونی و بی‌دفاع را بمباران کند و مردم را به خاک و خون بکشد.»

عبدالحمید القادر، ژنرالی بود که از طرف صدام به مصاف شیر صحرا اعزام شد. نهایتاً این نبرد با اسارت افسر برگزیده صدام و شکست نظامیان مدعی بعثی به دست رزمندگان ایران اسلامی به پایان رسید.

همانطور که پیش از این نگارنده عنوان کرده بود، ارتش با برآورد و تحلیل اطلاعاتی در کنار زمان‌شناسی صحیح، به‌طور دقیق توی خال زده بود. آن پایگاه سرّی پهپادی که شخصاً توسط بلندپایه‌ترین مسئولان نظامی کشور (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش) رونمایی شد، جواب پیشاپیش و مستقیم برای شاخ و شانه کشیدن نسنجیده نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. درک حساسیت‌های از یک هفته قبل توسط رده‌های اطلاعاتی، تحلیلی و عملیاتی ارتش؛ پاسخی است برای کسانی که این بازوی اقتدار و امنیت کشور را با پارامترهای منسوخ ارزیابی می‌کنند.

شاید بنت گمان می‌کند با تهدید اقدام نظامی و پلن B و ...؛ می‌تواند مردم ایران را بترساند و تا با موج سازماندهی شده سرزنش‌های جاهلان و خط نفوذ، نظام را از پیگیری منافع همان مردم منصرف کند. بر بنت و سایر صهیونیست‌ها که حرجی نیست ولی نفوذی‌هایی که به زعم صهیونیست‌ها قرار است نقش گوش و چشم‌های آنان را بازی کنند، اگر در ضمن تماشای پایگاه پهپادی ارتش و شهرهای موشکی سپاه، گوش‌های خود را تیز کنند زمزمه وارثان آبشناسان و یاران حاج قاسم را می‌شوند: «آقای بنت قمارباز! بیا ... مرد این میدان ما هستیم برای شما»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها