اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی برگزار شد

اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی به میزبانی اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 15June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) با حضور رؤسا، مدیران و نمایندگان نهادها و ادارات مختلف به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار این قرارگاه اظهار داشت: باتوجه به هجمه تبلیغاتی روزافزون دشمنان علیه دفاع مقدس، خطر تحریف و تخریب این برهه مهم و شکوهمند تاریخ انقلاب اسلامی بسیار جدی است و لازم است همه نهادها فعالیت در این موضوع را در اولویت قرار دهند.

امیر عباسی با تاکید بر پرهیز از اتلاف زمان برای اقدام در این زمینه تصریح کرد: فعالیت‌ها در این راستا باید کاملا به شکل جهادی بوده و تمام ظرفیت‌های موجود مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی همچنین از نمایندگان نهادها خواست ایده‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرای دستورالعمل ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کنند. در ادامه نیز حاضرین ضمن طرح نظرات خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند و مواردی را مورد تصویب قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار