فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش با قدرت در تولید قطعات تند مصرف و گلوگاهی گام برمی‌دارد

امیر واحدی گفت: با به روزآوری دانش تخصصی، با قدرت در آموزش خلبانان، نگهداری مطلوب تجهیزات، تولید و ساخت هواپیما و پهپاد در راه دفاع از کیان ایران اسلامی گام بر می‌داریم.
کد خبر: ۵۲۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 16June 2022
نیروی هوایی ارتش با قدرت در تولید قطعات تند مصرف و گلوگاهی گام برمی داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در پایگاه هوایی شهید لشگری، با بیان اینکه دافوس به دلیل بالا بودن توان علمی و قدمت، جزو اولین دانشگاه‌های کشور است اظهار داشت: این دانشگاه نقش بسزایی در ارتقای دانش تخصصی و توان رزم افسران ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و هم اکنون به عنوان یک مرکز علمی، نظامی از جایگاه خاصی در نیرو‌های مسلح برخوردار است.
 
وی افزود: ماهیت دانشگاه دافوس ایجاد وفاق و همدلی روز افزون در بین نیرو‌های چهارگانه ارتش است که همین امر عاملی در ارتقای توان نظامی کشور و نیرو‌های مسلح شده است.
 
امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در آغازین ساعات جنگ تحمیلی ماشین جنگی دشمن را متوقف کرد و نقش مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت اظهار داشت: ماهیت نیروی هوایی به گونه‌ای است که در تمامی عملیات‌ها نقش بسزایی در پشتیبانی نزدیک هوایی داشته و از نیرو‌های سطحی و زیرسطحی سایر نیرو‌ها را نیز به خوبی ایفا کرده است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش از آغاز انقلاب اسلامی، ولایت مداری خود را به همگان نشان داده بود در طول هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ، ولایتمدار و جزء اولین‌ها بوده است.
 
 وی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش در سایه رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب با به‌روزآوری دانش تخصصی با قدرت در آموزش خلبانان، نگهداری مطلوب تجهیزات، تولید و ساخت هواپیما، قطعات تند مصرف و گلوگاهی و خصوصا پهپاد در راه دفاع از کیان ایران اسلامی گام بر می‌دارد.
 
 امیر سرتیپ واحدی در پایان تصریح کرد: سرباز ولایت باید در عمل سربازیش را ثابت کند و من معتقدم این سرباز باید فردایش بهتر از امروزش باشد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها