فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی، گفت: باید در کشور طوری مطالبه کرد که باعث ایجاد نا امیدی در کشور و جامعه نشود؛ به این‌منظور برای تحقق این امر باید روش‌های درست مطالبه‌گری را آموزش دهیم.
کد خبر: ۵۲۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 18June 2022

لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در نشست صمیمی با اعضای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در حسینیه هنر رشت با بیان اینکه جلسات بسیج دانشجویی باید منجر به نتیجه شود، اظهار داشت: بسیج دانشجویی دارای ظرفیت بسیار خوب در حوزه‌های مختلف است که تنها دلیل آن بهره‌مندی از جامعه نخبگانی دانشجو می‌باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش موثر شورای مواضع در هدایت سازمان بسیج دانشجویی، تصریح کرد:شورای مواضع مرجع هدایت و راهبردی بسیج دانشجویی است که لازمه آن داشتن اطلاعات کافی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی است.

وی جریان لیبرال را جریان مقابل بسیج دانشجویی دانست و افزود: جریان لیبرال با قدرت رسانه‌ای خود در حال تلاش برای کم جلوه دادن نقش بسیج دانشجویی در انقلاب و کشور است، لذا باید قشر دانشجویان بسیجی با وحدت و اتحاد و با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه اقدامات خود را بازگو کنند.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و مبانی انقلاب در بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: استکبار با استفاده از قدرت فضای مجازی، کوچکترین اتفاق در جمهوری اسلامی را بزرگ جلوه می‌دهد؛ لذا اگر جهاد تبیین در کشور شکل نگیرد و یا به مبانی انقلاب توجه نشود استکبار به اهداف خود می‌رسد، به این منظور نقش بسیج دانشجویی در مقابله با برنامه دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی باید موضوعات مختلف در جمهوری اسلامی را کنار یکدیگر دیده و با دقت رصد و تجزیه تحلیل کند، تاکید کرد: باید سازوکاری در بسیج دانشجویی تعیین شود تا از این طریق بتوانند موضوعات مختلف در استان و کشور را شناسایی و‌سپس با کنار یک دیگر قرار دادن آن مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از طرح‌های دانشجویان در گیلان متذکر شد: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد تا طرح‌ها و نظرات کارشناسی و علمی دانشجویان در حوزه‌های مختلف را به گوش مسئولان مربوطه و حتی نمایندگان مجلس رسانده و در صورت موثر بودن آن را در گیلان اجرایی کند.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج دانشجویی باید مشکلات مختلف استان گیلان در حوزه‌های زیست محیطی، بهداشت، ترافیک، پسماند و کارخانه‌ها را احصاء و سپس نظرات علمی و کارشناسی خود را در اختیار مسئولان قرار دهند که لازمه اینکار اتصال حلقه واصل میان مسئولان و قشر دانشجو است.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به ضرورت ورود سازمان بسیج دانشجویی در موضوعات و چالش‌های مختلف استان، افزود: بسیج دانشجویی می‌تواند با احصا مشکلات و ارائه نظرات کارشناسی و طرح و برنامه به مسئولان در رفع این چالش‌ها کمک کنند..

وی با تاکید بر لزوم توجه به اتصال قشر دانشجو و مسئولان در جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگر حلقه واصل میان قشر دانشجو و مسئولان ایجاد نشود، هیچ مشکلی در استان حل نشده و عملا جلسات بسیج دانشجویی بی نتیجه می‌ماند لذا تمامی مسئولان باید از ظرفیت این قشر در جامعه استفاده کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: باید در کشور طوری مطالبه کرد که باعث ایجاد نا امیدی در کشور و جامعه نشود؛ به این‌منظور برای تحقق این امر باید روش‌های درست مطالبه‌گری را آموزش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار